ja ona i kochanek.......... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » ja ona i kochanek..........

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 42 ]

1

Temat: ja ona i kochanek..........

Witam serdecznie wszystkie Panie ;-) Zazwyczaj nigdy nie szukałem porad na forach ponieważ zawsze doskonale sobie potrafiłem radzić.

Ale teraz sytuacja jest na tyle kurcze pogmatwana że potrzebuję kobiecego spojrzenia na mój problem bo za diabła nie wiem już co mam zrobić.A więc opiszę co następuje.

Jesteśmy małżeństwem od 14 lat,mamy dwójkę dzieci,wybudowany dom,żona prowadzi swój salon fryzjerski ja jestem kierowcą ciężarówki i ogólnie prowadzimy "fajne" życie.Na początku naszego małżeństwa(rok po ślubie) żona zdradziła mnie z moim jak wtedy myślałem przyjacielem......wybaczyłem i dzięki tej zdradzie zrozumiałem że moja żona jest dla mnie całym światem.Było "chyba" dobrze między nami potem nic złego się nie działo i było całkiem fajnie.
Żona poznała faceta z którym rozmawiała,który ją pocieszał gdy ta miała problem taki można powiedzieć "przyjaciel".......