POMOCY: zbyt mały okres a tabletki - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2009-05-10 22:33:25

marlo66
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 3

POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

witam.
mam taki problem. własnie zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne, jednak jakos tak dziwnie wyszło, że mój okres jest BARDZO mało obfity akurat teraz, własciwie tyle co kot napłakał. dostałam go idealnie w terminie, ale jego prawie brak mnie martwi, a zwłaszcza że zaczęłam brać te tabletki...
czy mogę być w ciąży, to pierwsze pytanie, podobno okres moze występować do trzech miesięcy. po drugie czy mogę brać te tabletki kiedy okresu prawie nie ma? zwykle mam dosc obfity okres...
do tego niemiłosierny ból brzucha.
czekam na odpowiedź.

Offline

 

#2 2009-05-10 22:38:10

iziaaaaak
Redaktor Działu Dziecko i Styl Życia
Zarejestrowany: 2009-05-01
Posty: 9108

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

*przy tabletkach tak zwykle jest:) okres trwa krótko i jest mało obfity:) jedyny PLUS tych medykamentów.
A zapoznałas sie ze skutkami ubocznymi zażywania tabletek anty? hmm lepiej poczytaj, lub porozmawiaj z kims kto sie na tym zna, żeby kiedys cie życie nie zaskoczyło hmm
To taka moja cenna uwaga i prośba, zreszta do wszystkich dziewczyn które biorą HORMONY.


Nie trać wiary w marzenia, tylko dąż do ich spełnienia !!!

Offline

 

#3 2009-05-10 22:39:37

marlo66
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 3

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

tylko że ja biorę te tabletki po raz pierwszy i zaczłęłam je brać mając już tak mały okres... wczesniej używalusmy prezerwatyw.

Offline

 

#4 2009-05-10 22:46:00

iziaaaaak
Redaktor Działu Dziecko i Styl Życia
Zarejestrowany: 2009-05-01
Posty: 9108

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

Kochana to wróć do prezerwatyw..
Wiele sie uczyłam, pracuje z chorymi dziecmi.. troche wiem na ten temat, jest ryzyko zagrożenia zdrowia dziecka gdy matka brała tabletki.
Z tego co ja wiem to tabletki zaczyna się brac po skończonym okresie.
Nie wiem lekarza zapytaj może, powinien ci powiedziec.


Nie trać wiary w marzenia, tylko dąż do ich spełnienia !!!

Offline

 

#5 2009-05-10 22:49:54

marlo66
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 3

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

lekarz mi powiedział pierwszego dnia okresu, kiedy już będzie uczciwe krwawienie. to ze mam tak mały okres to na pewno nie przez tabletki, bo je zaczełam stosować już mając mały okres. podobno to sie czasem zdarza zze jest mniejszy. w ciąży być nie mogę raczej. dlatego pytam czy to ze okres jest mniejszy nie przeszkadza tabletkom.

Offline

 

#6 2009-05-10 22:52:40

iziaaaaak
Redaktor Działu Dziecko i Styl Życia
Zarejestrowany: 2009-05-01
Posty: 9108

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

musi ci ktos powiedziec wiec kto bierze tabletki, ja nie wiec nie wiem tego


Nie trać wiary w marzenia, tylko dąż do ich spełnienia !!!

Offline

 

#7 2009-05-10 23:58:34

robaczek2105
Wróżka Bajuszka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2009-04-01
Posty: 231

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

Ja biore tabletki anty,i owszem 1 tabletke sie bierze 1dnia okresu a nastepne wg wskazowek,do 21 tabletki wtedy przerwa 7 dniowa.hmm nie boj sie ,podczas brania tabsow krwawienie jest mniej obfite i w ogole..ale pamietaj tabletk bierz generalnie o stalej porze,uwazaj w przypadku niektorych antybiotykow bo moga obnizac a bedzie dobrze,jesli masz watpliwosci udaj sie do gina
smile pozdr


The starry skies above me and the moral law inside me

Offline

 

#8 2009-05-11 00:05:05

kasiamruczek1
Przyjaciółka Forum
Wiek: 30
Zarejestrowany: 2009-03-21
Posty: 890

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

Mam ten sam problem,bo lekarz mi zmienił tabletki na inne i tez miałam mało obfity okres,więc się do niego wybrałam.Powiedział mi żeby się nie przejmować bo czasem tak jest przy tych tabletkach,więc sie uspokoiłam,ale dla własnego spokoju sama możesz sie do niego wybrac.


Miłość, wierność, zaufanie.. - W dzisiejszych czasach to już chyba archaizmy...

Offline

 

#9 2009-05-11 11:07:03

nokia
Przyjaciółka Forum
Zarejestrowany: 2009-03-16
Posty: 613

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

marlo66 oo ja zdementuje te teorie napisane na górze.

Jeżeli jest to pierwsze opakowanie i zaczełaś stosować w pierwszy dzień krawienia to naturalne iż pierwsze krwawienie może być mniej obfite, gdyż prawienie przypada w organiznie na wskutek spadniecie stężenia hormonów  gestagenów, gdzy zażywasz taką pigułke farmakologicznie w sposób logiczny zwiększasz stężenie hormonów przez co krwawienie jest mniej obfite...

I powiem tak że prawdopodobnie bardziej obite krwawienie będzie przy pierwszej przerwie odstawiającej tabletki- niczym się nie przejmuj smile

Jeżeli krawienie było już mniej obfite- to przypuszczam iż to zwykły zbieg okoliczności smile
jeżeli przy odstawieniu jest minimalna nawet symboliczna ilość krwi- nie masz się czym martwić smile

ps. iziaaaaak przepraszam że to powiem ale opisujesz bzdury na temat pigułek smile

Pigułki z wyjątkiem Diane i ich sybstytutów typu sindi (które są raczej lekiem dermatologicznym mającym skutki uboczne jak antykoncepcja w czasie ich stosowania) nie mają wpływ na ciąże ! kiedy się je odpowiednio wcześniej odstawi.
co więcej progestagen który zawarty jest w pigułkach może nawet pomóc w poczatkowych etapach ciąży ją utrzymać !

Wiadomo że babka do 7 miesiąca ciąży biorąca piguły to już małla patologia tongue

Offline

 

#10 2009-05-17 14:30:08

margarett
Dobry Duszek Forum
Zarejestrowany: 2008-09-13
Posty: 106

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

U mnie sie chyba nic nie sprawdza... co prawda nie mam tabletek ale nuvaringi, ale to te same hormonoy. Przy wlozeniu pierwszego krazka okres zniknal mi z dnia na dzien, potem w ogole nie mialam krwawienia z odstawienia po pierwszym krazku, potem jakies pol roku w miare normalnie, a teraz juz okres tylko 2 dni i ledwo plamienia. Z zawsze mialam caly tydzien i jeszcze tydzien wczesniej do bani, bo znp. Nie skarze sie, ale tylko widzie, ze ja juz chyba nie pasuje do zadnych schematow...

Offline

 

#11 2009-05-17 15:03:18

marteczka
Wróżka Bajuszka
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2008-04-05
Posty: 226

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

to już chyba takie uroki antykoncepcji hormonalnej, ja obecnie stosuję yaz, krwawienie po nich jest znikome, do tego stopnia że daje dużo do myślenia i skłania do zrobienia testu ciążowego.


Operacja wyrwania serca przeprowadzona w normalnych warunkach jest całkowicie bezbolesna.
Trwa od dwóch do trzech minut. Zostaje po tym blizna, zwana również świętym spokojem.
-Agnieszka Osiecka-

Offline

 

#12 2009-05-17 15:57:22

oazuu
100% Netkobieta
Wiek: 18
Zarejestrowany: 2008-10-06
Posty: 2124

Re: POMOCY: zbyt mały okres a tabletki

iziaaaaak - jak już zauważyły inne kobiety, piszesz kompletne bzdury i wprowadzasz w błąd.
'Z tego co ja wiem to tabletki zaczyna się brac po skończonym okresie.' - to mało wiesz, bo pierwszą tabletę bierze się pierwszego dnia miesiączki, później przyjmuje się 21 tabletek, 7 dni przerwy (w czasie której występuje krwawienia z odtawienia) i znówu bierze się tabletki.

ja stosuje yasmin już 8 miesięcy i krwawienia nadal mam bardzo mało obfite.


jeśli chcesz wiedzieć coś o mnie, to coś Ci zdradzę.
miłość dla mnie to huśtawka, która stoi w równowadze.
bo chcę Cię z każdą wadą. Nic nie zmienię.

mój narkotyku, mój tlenie. < 3

Offline

 

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013