Czesc :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Czesc :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Czesc :)

Właśnie dzisiaj dołączyłam do forum po tym jak stweirdziłam ze po 1,5 roku mieszkania we Wrocławiu pasuje kogoś poznac smile
Pozdrowienia i miłego dnia smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czesc :)

witaj i zapraszam do mojej kafejki.Rzgosc sie i zostan z nami wink

3

WITAJ:) TEŻ JESTEM POCZĄTKUJĄCA!! MIŁEGO DZIONKA

4

Ja terz jestem tu od nie davvna ,szukam bratniej duszy ,pisanie idzie mi z bardzo vvielkim trudem ponievvarz computer mam zaledvvie kilka tygodni,a kupilam go za namovv? mojej znajomej,bo jak stvvierdzila za jego pomoc? a konkretnie tego forum znajde rozvvi?zania na moje problemy i znajde napravvde osoby kt?re mog? mi doradzic !!dodac otuchy vv moim pogmatvvanym zyciu ,ale jeszcze jakos nie mam odvvagi na zaden temat sie komokolvviek vvyzalic ,ponievvaz jestem osob? povviedzmy ktura juz nie istnieje vv zyciu normalnym,,,dlatego tylko teraz czytam vasze posty na vvszelke tematy i staram sie vv nich odnalezdz,ale niestety ten problem ktury ja mam jeszcze nigdy nie byl omavviany bo mysle ze jestem tylko jedn? osob? kt?ra jego posiada a za kt?ry mi jest tylko vvstyd opovviedziec i zvvierzyc sie komu kolvviek bo bede potepiona pszez vvszystkich a tak bardzo pragne otuchy a nie potepienia .....chyba nie ma takiej osoby drugiej jak ja ....

5

vvitajcie te pocz?kuj?ce tak jak ja ::

6

Dziekuje wszystkim za powitanie
"Clari" dopuki nie sprobujesz to sie nie dowiesz. Jezeli czcesz porozmawiac o czymkolwiek o sprawie waznej badz o pierdole daj znac wink chetnie cie wyslucham.

7

Witaj serdecznie

8