Zasiłek rodzinny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1

Temat: Zasiłek rodzinny

Witam, mam pytanie odnośnie zasiłku rodzinnego. Czy przysługuje to jeśli studiuję zaocznie i pracuję? Do tej pory mama brała ten zasiłek jak chodziłam do liceum, dodam że mam siostrę na ktora tez to bylo i ona tez studiuje zocznie ale nie pracuje poki co, jest zarejestrowana w UP.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Zasiłek rodzinny

Art. 6. 1. (Zasiłek rodzinny przysługuje osobom, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt 1 i 2, do ukończenia przez dziecko:
1) 18 roku życia lub
2) nauki w szkole, jednak nie dłużej niż do ukończenia 21 roku życia, albo
3) 24 roku życia, jeżeli kontynuuje naukę w szkole lub w szkole wyższej i legitymuje się orzeczeniem o umiarkowanym albo znacznym stopniu niepełnosprawności.
1a. Zasiłek rodzinny przysługuje osobie uczącej się w szkole lub w szkole wyższej, jednak nie dłużej niż do ukończenia 24 roku życia
zasiłek należy ci się do ukończenia 24 roku życia ale pod warunkiem że sama nie pracujesz, oraz nie jesteś w związku małżeńskim
Jak sama widzisz nie przysługuje tobie bo podjęłaś pracę

3

niunia_007 napisał/a:

zasiłek należy ci się do ukończenia 24 roku życia ale pod warunkiem że sama nie pracujesz, oraz nie jesteś w związku małżeńskim
Jak sama widzisz nie przysługuje tobie bo podjęłaś pracę

Niunia, co Ty piszesz wink
Praca nie ma tu znaczenia.
Zasiłek przysługuje do 21lat, jeśli uczy się w szkole (np. policealnej). NIE STUDIUJE NA UCZELNI!
Studentowi przysługuje tylko wtedy gdy ma orzeczenie o niepełnosprawności...o czym wspomniałaś wyżej.

4 Ostatnio edytowany przez LeeBee (2012-10-03 15:15:59)