Związek a samoakceptacja-co sądzicie? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Związek a samoakceptacja-co sądzicie?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Związek a samoakceptacja-co sądzicie?

Cześć!
Jestem studentką psychologii stosowanej i interesuję się tematyką postrzegania własnego ciała u singielek i kobiet pozostających w stałych związkach (trwających od pół roku wzwyż). Zamierzam przeprowadzić badanie na ten temat, jednak najpierw chciałabym poznać szerszą opinię na ten temat.

Jak sądzicie? Czy kobiety w wieku powiedzmy 25-35 lat pozostające w stałych związkach inaczej postrzegają swoje ciało (akceptują je/lubią/nie lubią) niż ich koleżanki singielki? A może nie ma to żadnego wpływu? Może macie jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Będę bardzo wdzięczna za podzielenie się swoim zdaniem smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Związek a samoakceptacja-co sądzicie?

Zacznę od swojego przykładu. Jako nastolatka miałam wiele problemów z akceptacją swojego ciała, no ale to chyba taki wiek. Głównym problemem była moja waga, która była nieco większa niż u rówieśniczek, chociaż nie miałam nadwagi. Stosowałam wiele diet odchudzających z różnym skutkiem. Dużym przełomem w sposobie postrzegania mojego ciała było rozpoczęcie związku. Muszę przyznać, że świadomość tego, że dla kogoś jestem piękna była bardzo budująca. W chwili obecnej jestem świadoma moich niedoskonałości, ale w pełni akceptuję moje ciało. Na pewno duża w tym zasługa mojego faceta, który wciąż prawi mi komplementy i podkreśla jak bardzo mu się podobam.