Czy istnieje przyjaźń damsko-męska? - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2009-02-28 21:40:10

ViolkQ
Zbanowany
Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 171

Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Jeśli był juz taki temat to przepraszam.
Ostatnio często się nad tym zastanawiam,dużo nastolatków pisze,że to nie możliwe.Inni znowu,że istnieje.
Ja sądzę,że to możliwe,ale trzeba do tego podejść poważnie.
---------------------------------------------------------------------------------------
Chcę poznać opinię osób starszych ode mnie.Co wy o tym sądzicie netkobietki? Czy to ma sens?Czy to możliwe?Jeśli tak to na co trzeba uważac by się nie zakochać?

Pozdrawiam:)


Daj każdemu dniu szanse stania się najpięknieszym w całym twoim życiu.

Offline

 

#2 2009-02-28 21:43:04

Nola
100% Netkobieta
Wiek: ;)
Zarejestrowany: 2008-09-24
Posty: 447

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Temat rzeczywiście już się pojawił http://www.netkobiety.pl/t28.html smile


"A person can achieve everything by being simple and humble - Rig Veda"

Offline

 

#3 2009-02-28 21:43:22

Delicious
Moderator
Wiek: 24
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 6439

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Ja uważam, że nie ma. Przyjaźniłam się przez rok z kawałkiem z moim obecnym chłopakiem, z którym jestem od 2 lat.
On uparcie twierdzi, że coś takiego jest.
Nie powiem Ci, co robić, żeby się nie zakochać, bo sama jak widać po moim przypadku nie wiem. Zobaczmy co inni o tym sądzą, bo sama jestem ciekawa.


Regulamin forum - przeczytaj! <klik>
Jeśli masz pytania dotyczące forum,  skontaktuj się ze mną

Offline

 

#4 2009-02-28 21:47:14

ViolkQ
Zbanowany
Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 171

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

A to przepraszam jeszcze raz.Jeśli obsługa sądzi,że jest nie potrzebny to nie pogniewam się jak go usunie.


Daj każdemu dniu szanse stania się najpięknieszym w całym twoim życiu.

Offline

 

#5 2009-02-28 21:51:59

Nola
100% Netkobieta
Wiek: ;)
Zarejestrowany: 2008-09-24
Posty: 447

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Myślę, że nic wielkiego się nie stało i chyba wystarczy jeśli zaczniecie Dziewczyny pisać już w istniejącym wątku smile
A co z tym zrobi obsługa to się okaże smile smile

Ostatnio edytowany przez Nola (2009-02-28 21:53:12)


"A person can achieve everything by being simple and humble - Rig Veda"

Offline

 

#6 2009-02-28 23:52:07

stokrotka28
Przyjaciółka Forum
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 629

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

A ja wierzę w taka przyjazń między kobietą,a mężczyzną.Chociaż teraz bardzo rzadko się widujemy ale często piszemy do siebie.To już się zaczęło w podstawówce,nawet żartowano,że chyba nas coś więcej łączy,ale nigdy nic więcej nie było.Zawsze mogliśmy na sobie polegać,mogłam z nim pogadać o wszystkim,a on ze mną,o każdej porze dnia i nocy.Potem nasze drogi się rozeszły on wyjechał na misję do Iraku po powrocie zamieszkał w Bydgoszczy bo tam ma swoja jednostkę wojskową,a ja wyjechałam za granicę.Ale jak przyjeżdżam stara się też odwiedzać nasze rodzinne miasteczko,żeby się spotkać i powspominać.


Człowiek ma dar kochania, lecz także dar cierpienia.

Offline

 

#7 2009-03-01 12:38:54

Amelia*
Zbanowany
Wiek: 21
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 1262

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

najpierw jest przyjazn,ale pozniej moze sie przerodzic w cos glebszego........

Offline

 

#8 2009-03-01 12:47:26

ikaa
100% Netkobieta
Wiek: 25
Zarejestrowany: 2009-01-02
Posty: 4730

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Mysle ze przyjazn jets mozliwa, ale tylko pod warunkiem, ze kompletnie nie podobaja sie sobie, sa kompletnie nie w swoim typie. Bo jezeli bedzie jakis chocby malutki pociag fizyczny- to nici z przyjazni


porąbana jak łajno w tartaku

Offline

 

#9 2009-03-01 13:07:25

ViolkQ
Zbanowany
Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 171

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

noelle87     No twoja historia to naprawde udowadnia,że przyjaźn damsko-męska jest niemożliwa,a jeśli to do pewnego czasu.Masz racje trudno jest powstrzymać uczucia,można się neraz przekonać.
Czytając tamten temat co był,wyczytałam  o tej CIĘKIEJ LINI,GRANICY.Z tym się zgodzę,jest bardzo cięka,wystarczy się raz zagalopować i może byc koniec.Co do tego pociągu fizycznego,to moim zdaniem nie do konca jest tak ,że jeśli się nam przyjaciel podoba to odrazu się zakochamy.Nie zaprzecze, mam przystojnego przyjaciela,ale trzymie się moich zasad i mam dystans i jest dobrze.Czasem się tylko  łudzimy,że do przyjaciela coś czujemy.

Mam jeszcze jedno pytanie,może dwa.
Co sądzicie o tych związkach w moim wieku,mając 15 czy 16 lat?Większość rodziców twierdzi,że to głupota itp

Ostatnio edytowany przez Bożena (2009-03-01 13:35:33)


Daj każdemu dniu szanse stania się najpięknieszym w całym twoim życiu.

Offline

 

#10 2009-03-01 13:35:46

Promyczek
Zaglądam tu coraz częściej
Zarejestrowany: 2009-02-25
Posty: 18

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

tez mi sie nie wydaje zeby istniala przyjazn miedzy kobieta a facetem... tez sie przyjaznilam i teraz jestesmy razem;)

Offline

 

#11 2009-03-01 14:05:35

Verissimo
Przyjaciółka Forum
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2008-06-09
Posty: 1784

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

ViolkQ napisał:

Mam jeszcze jedno pytanie,może dwa.
Co sądzicie o tych związkach w moim wieku,mając 15 czy 16 lat?Większość rodziców twierdzi,że to głupota itp

Zazwyczaj jest tak że w tym wieku przerzywamy pierwsze uniesienia , pierwsze zawody miłosne oczywiście to okres przejściowy uczący nas uczuc.
Są to zwiąski mało trwałe jednak nie niemożliwe ja jestem takim przykładem poznałam swojego męża w wieku 14 lat i wciąż jesteśmy razem jednak nie nalęży się sugerowac cudzym przykładem, każda historia jest  inna.

Offline

 

#12 2009-03-01 14:51:24

anuska
Netbabeczka
Wiek: 23
Zarejestrowany: 2008-11-07
Posty: 459

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Myśle że to mozliwe o ile nie ma uczucia po zadnej ze stron to tak oczywiscie ,ale najczesciej jest tak ze jednak wkrada sie to uczucie. Ja np.z moim niedoszłym chłopakiem teraz został moim przyjacielem, współzyje on ma dziewczyne ale on sie tym nie przejmuje, bardzo mnie lubi woli sie ze mną kochac niz z własną dziewczuną ohh drań, no ja niestety darze go innym uczuciem kocham go szaleńczo i zgodziłam sie na taki układ dopóki nie bede miała chłopaka,pozniej bedziemy tylko przyjaciólmi.Moze kiedys bedziemy razem.....................mało prawdopodobne ehhh.

A co do związkow 15-16 lat, to sie nie moze udac,sa wyjątki oczywiscie. Bo w tym wieku łatwo ulec zauroczeniu ,mysli sie ze sie kocha a po miesiącu wszystko mija,i pojawia sie nastepne zauroczenie.Do miłości trzeba dojżec.


..............................

Offline

 

#13 2009-03-01 16:32:35

karina85
Cioteczka Dobra Rada
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2009-02-11
Posty: 310

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

wydaje mi sie ze nie do konca....    kiedys tak uwazalam.... ale niestety.. on sie we mnie zabujal.. a mi bylo dobrze tak jak bylo.. nie chcialam niczego wiecej.. mylalam ze on tak spedza ze mna czas bo mnir lubi....   lubi mnie sluchac ... lubi na mnei pa3c .....  doradzac, wspierac.... niestety    byl zabujany a gdy wyjechal za granice i wrocil i milosc do mnie z niego wyparowala...  ogranicza sie teraz do tylko "Czesc Aniu"   gdysie mijamy przed blokoiem....  bez sensu.. bo naprawde czasami mi tego brakuje.. chcoiaz teraz juz mnie.. bo mam swojego ukochanego faceta....  ale gdy jeszcze z nim nie bylam....                 Kocham Cie Misiu(H) :*

Offline

 

#14 2009-03-05 20:52:30

mala stokrotka
Wkręcam się coraz bardziej
Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 38

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

ok w takim razie odwrocę nieco pytanie ,jak uważacie czy związek powstały z przyjaźni,koleżeństwa ma większe szanse na przetrwanie? mam kumpla ,bliskiego kumpla -podobamy sie sobie ale nigdy nie bylismy parą .Fajnie nam się rozmawia ,rozumiemy się bez słow,mamy podobne zainteresowania sluchamy tej samej muzyki,to samo poczucie humoru smile Dlaczego nie jesteśmy parą? cóż zawsze albo ja jestem zajęta albo on .Jednak wiem że moglibysmy byc razem /

Offline

 

#15 2009-03-05 21:18:30

iren115
Tajemnicza Lady
Wiek: 49
Zarejestrowany: 2009-03-01
Posty: 83

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Witam samej mi sie marzy taki zwiazek ,jestem wdowa i nie chcialabym albo raczej boje sie zwiazac z facetem ,ale chcialabym miec przyjaciela na spacerki ,do kawy,pogadac a nawet przytulic sie jak by byla taka potrzeba .bo sprawy lozkowe mnie nie interesuja albo tak mi sie teraz wydaje i mimo wieku moja wiedza jest zerowa .Ale co mi szkodzi pomarzyc

Offline

 

#16 2009-03-06 08:16:50

oliwka
100% Netkobieta
Wiek: 30+
Zarejestrowany: 2009-03-01
Posty: 1385

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Ja uważam,że taka przyjażń istnieje,ale tak jak niektóre dziewczyny piszą tylko do pewnego czasu.Pomiędzy takimi osobami jest cienka nić granicy,która może się przerwać.Jedna z takich osób może chcieć czegoś więcej.Nie wystarczy jej już miłe spędzanie czasu i przyjażń bo pojawi się miłość i co wtedy.....Jeżeli to tylko jedna z stron tak czuje to wtedy może zrobić się nie zręcznie i jedna z tych osób będzie rozczarowana.Wtedy można stracić i przyjażń i miłość.No chyba,że taka sytuacja się wydarzy jak u noelle,że z przyjażni wywiąże się milość.Wtedy ok.Dwa połączenia przyjażń i miłość :)Super! Ja również gdy chodziłam do szkoły miałam swoją paczke znajomych.Ja,moja przyjaciółka i czterech chłopaków.Miłe spędzanie czasu,imprezy,ale przychodziły momenty,że jeden albo drugi kolega chcieli czegoś więcej i  wtedy robiło się nie miło na jakiś czas.Więc ja chyba tak do końca nie wierzę w taką przyjażń.Owszem mam przyjaciela w swoim życiu jest to mężczyzna,ale jest moim mężem.smile)


"Człowiek jest wielki nie przez to,co posiada,lecz przez to,kim jest;
nie przez to,co ma,lecz przez to,czym się dzieli z innymi."

Offline

 

#17 2009-03-07 19:17:31

ViolkQ
Zbanowany
Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 171

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

ok w takim razie odwrocę nieco pytanie ,jak uważacie czy związek powstały z przyjaźni,koleżeństwa ma większe szanse na przetrwanie?

Hm.. dobre pytanie    mala stokrotka  ,ja się obawiam ,że po jakimś czasie to się rozpadnie,gdyż znamy się ąz za dobrze,nie poznamy się już więcej..Może dlatego nie chce być z przyjacielem ,bo się tego obawiam ?!


Daj każdemu dniu szanse stania się najpięknieszym w całym twoim życiu.

Offline

 

#18 2009-03-07 19:31:14

PESTKA35
100% Netkobieta
Wiek: 40
Zarejestrowany: 2009-03-03
Posty: 197

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Kiedys mysłałam ze istnienie ....ale jak byłam nastolatkom....Iren115 nie wiem czy znajdziesz takiego faceta ...zawsze na końcu jest łozko....tacy sa męzczyzni ..bezintersowani to Oni nie sa hihihihi ale moze z czasem i Tobie bedzie to odpowiadac....Ja też mam JEDNEGO przyjaciela to mój maż ....On nigdy mnie nie zawiódł....reszta kobiety czy mężczyzni to przyjaznia jak im cos jest potrzeba ..a jak czlowiek jest w potrzebie to nie ma wogóle wsparcia !!!!!!!!!!


Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem...smile

Offline

 

#19 2009-03-07 19:49:49

ViolkQ
Zbanowany
Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 171

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Pestka35 zgadzam się z tobą o tej potrzebie...


Daj każdemu dniu szanse stania się najpięknieszym w całym twoim życiu.

Offline

 

#20 2009-03-07 20:01:49

PESTKA35
100% Netkobieta
Wiek: 40
Zarejestrowany: 2009-03-03
Posty: 197

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Mnie też wydaje sie facet gej to by był dobry materiał na przyjaciela .....takiego prawdziwego


Sztuka życia to cieszyć się małym szczęściem...smile

Offline

 

#21 2009-03-07 20:20:18

Nola
100% Netkobieta
Wiek: ;)
Zarejestrowany: 2008-09-24
Posty: 447

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Kiedyś nie wierzyłam w przyjaźń damsko-męską. A teraz wiem, że może istnieć taka przyjaźń - bez podtekstów. Mam kumpla, który homoseksualistą nie jest - ma narzeczoną, którą bardzo kocha. On mnie trakuje jako kumpelę i ja traktuję go jak kumpla i ani razu przez myśl mi nie przeszło, że mógłby znaczyć dla mnie więcej niż powinien. Wspólnie spędzamy mnóstwo czasu, bo jesteśmy "partnerami" projektowymi smile - wspólnie tworzymy różnego rodzaju projekty na zaliczenie przedmiotów na studiach. Bardzo dobrze się dogadujemy. I sama jestem zdziwiona, że taka przyjaźń może istnieć ! smile


mala stokrotka napisał:

ok w takim razie odwrocę nieco pytanie ,jak uważacie czy związek powstały z przyjaźni,koleżeństwa ma większe szanse na przetrwanie?

A co do powyższego pytania to myślę, że podstawą udanego związku jest przede wszystkim przyjaźń między partnerami.
Przyjaciele mogą na sobie polegać, mogą na siebie liczyć. Przyjaciele mają w sobie oparcie, mają do siebie zaufanie, mogą mówić o wszystkim bez większego skrępowania, wspólnie spędzają czas i dzielą się ze sobą swoimi wszelkimi obawami, radościami i smutkami.
Przecież to wszystko jest potrzebne w związku. To fundamenty, na których buduje się ściany - buduje się dom. Bez fundamentów nie ma domu. Bez przyjaźni - nie ma naprawdę udanego związku.
Dlatego:
           tak - według mnie związek powstały z przyjaźni ma większe szanse na przetrwanie smile

Ostatnio edytowany przez Nola (2009-03-07 20:21:35)


"A person can achieve everything by being simple and humble - Rig Veda"

Offline

 

#22 2009-03-11 18:15:19

facet7
Dobry Duszek Forum
Wiek: 23
Zarejestrowany: 2009-03-11
Posty: 104

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

ja jednak uwazam ze nie ma ale zalezy to od indywidualnych pogladow. Wszystko jst sprawa indywidualna moze istniec. Moze nie istniec. Ani jednego ani drugiego sie nie udowodniu bo nie ma slowa "zawsze" i innych uogolnien. Z drugiej strony czlonkowie rodziny sa dla mnie absolutnie aseksualni tongue i to jest fenomen:P

Offline

 

#23 2009-03-27 12:30:46

Blondi77
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 4

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

ViolkQ napisał:

Jeśli był juz taki temat to przepraszam.
Ostatnio często się nad tym zastanawiam,dużo nastolatków pisze,że to nie możliwe.Inni znowu,że istnieje.
Ja sądzę,że to możliwe,ale trzeba do tego podejść poważnie.
---------------------------------------------------------------------------------------
Chcę poznać opinię osób starszych ode mnie.Co wy o tym sądzicie netkobietki? Czy to ma sens?Czy to możliwe?Jeśli tak to na co trzeba uważac by się nie zakochać?

Pozdrawiam:)

Moze i istnieje ja bylam tez  wprzyjazni damsko-meskiej i teraz jestesmy malzenstwem heh

Offline

 

#24 2009-03-27 14:58:46

Yvette
100% Netkobieta
Wiek: 29
Zarejestrowany: 2009-03-13
Posty: 2915

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Zawsze mi powtarzano, że "z mężczyzną można się przyjaźnić PO, nigdy PRZED". I patrząc na moje doświadczenia, rzeczywiście to powiedzenie mi się sprawdzało.
Istnieje przyjaźń damsko-męska, ale jestem zdania, że każda taka relacja z czasem chociaż dla jednej ze stron stanie się trudna - ktoś będzie chciał czegoś więcej. W takiej przyjaźni czujemy się bezpiecznie, ufamy, wspieramy siebie nawzajem i to bardzo często tworzy na tyle specyficzną więź między ludźmi, że może z niej wypłynąć uczucie. Chyba, że jesteście zgodni co do tego, że zwyczajnie się sobie nie podobacie.
Przyjaźń między mężczyzną a kobietą ISTNIEJE (to tak, jak zadać pytanie "Czy homoseksualizm istnieje?", tylko dlatego, że nie wszyscy są homoseksualistami wink ) - i może istnieć nawet wtedy, gdy pojawiają się w niej "nie przyjacielskie" uczucia. Pytanie tylko, czy w relacji pomiędzy konkretną dwójką ludzi coś może zaiskrzyć i co zrobią, gdy tak się stanie.

Moja wieloletnia przyjaźń z mężczyzną właśnie się rozpada. Usłyszałam miesiąc temu, że jest we mnie zakochany i wiem doskonale, że tego nie odwzajemnię. Jego uczuć kompletnie się nie spodziewałam i nie dalej niż 3 dni przed jego wyznaniem wymądrzałam się, że Adam to tylko przyjaciel i że jesteśmy wzorem przyjaźni, której miłość absolutnie nie zagraża. Dlatego nigdy nie byłabym pewna, czy wiecie, co naprawdę czuje Wasz przyjaciel i czy on sam to wie - w końcu nie da się przewidzieć wszystkiego wink


... Mam serce w ogniu i niewiele mam w tym życiu czasu, by żałować czegoś...

REGULAMIN Forum Netkobiety.pl - przeczytaj smile

Offline

 

#25 2009-05-17 23:48:35

dagma1234
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 3

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Nola napisał:

Kiedyś nie wierzyłam w przyjaźń damsko-męską. A teraz wiem, że może istnieć taka przyjaźń - bez podtekstów. Mam kumpla, który homoseksualistą nie jest - ma narzeczoną, którą bardzo kocha. On mnie trakuje jako kumpelę i ja traktuję go jak kumpla i ani razu przez myśl mi nie przeszło, że mógłby znaczyć dla mnie więcej niż powinien. Wspólnie spędzamy mnóstwo czasu, bo jesteśmy "partnerami" projektowymi smile - wspólnie tworzymy różnego rodzaju projekty na zaliczenie przedmiotów na studiach. Bardzo dobrze się dogadujemy. I sama jestem zdziwiona, że taka przyjaźń może istnieć ! smile

Pytanie czy ta przyjaźń by istniała jeśli by Ci się podobał. Bo z tego co czytam to wnioskuje, że może nie być w Twoim typie.

Moim zdaniem, jeśli jedno z "przyjaciół" wpadnie w oko drugiemu, to już ciężko o przyjaźń damsko-męską

Offline

 

#26 2009-05-18 01:05:41

Nola
100% Netkobieta
Wiek: ;)
Zarejestrowany: 2008-09-24
Posty: 447

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Wiesz Dagmaro,
kiedy go poznałam to mi się spodobał smile To było na pierwszym roku studiów. Kiedy dowiedziałam się, że ma dziewczynę odpuściłam i przez jakiś czas praktycznie w ogóle z nim nie rozmawiałam. Teraz jestem na czwartym roku studiów i razem nam się dobrze współpracuje. Śmiejemy się, że jesteśmy "uczelnianym małżeństwem" a określenie to zrodziło się w myśl tego co napisali w jednym z artykułów pt. "Pracowe Małżeństwo" (to chyba było na Onecie jakiś czas temu) big_smile
Mnie wszelkie "zauroczenie" nim przeszło dawno temu. Teraz to jest tylko i wyłącznie przyjaźń - bez czegoś więcej. I na podstawie naszego kumplowania twierdzę, że taka przyjaźń możliwa smile

I gdyby teraz mi się podobał to pewnie nie byłaby możliwa ta przyjaźń smile

Ostatnio edytowany przez Nola (2009-05-18 01:06:12)


"A person can achieve everything by being simple and humble - Rig Veda"

Offline

 

#27 2009-05-18 10:11:39

SadButTrue
O krok od uzależnienia
Wiek: 19
Zarejestrowany: 2009-05-11
Posty: 68

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Przyjaźń taka istnieje, ale szkoda, że tylko do czasu. To właśnie ja teraz chcę czegoś więcej...;/ i przez to cała relacja się popsuła...chyba już nigdy nie będzie tak jak dawniej.

Offline

 

#28 2009-05-18 15:37:56

Judith
Słodka Czarodziejka
Wiek: wiecznie młoda
Zarejestrowany: 2009-05-15
Posty: 190

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

przyjaźń taka istnieje. sama w takiej przyjażni koegzystuję. poznaliśmy sie jeszcze w piaskownicy, razem chodziliśmy do szkoły, mieszkamy w jednym bloku, opiekowała sie nami moja mama. I teraz on ma żonę, ja mam dziecko i partnera i nic między nami sie nie popsuło. dalej możemy siedzieć- tak jak kiedyś- na ogródkach gadać o pierdołach .... nic sie nie psuje.
A czy myslałam o nas jako o parze? wielokrotnie, tak samo on. ale to co się sprawdza na stopie przyjacielskiej, nie zawsze może sie sprawdzic w relacjach głębszych. znamy sie jak dwa łyse konie i nie było by u nas juz miejsca na szczyptę niepewności, tajemniczości odkrywania na nowo! wolimy żeby zostało tak jak jest!
co do zazdrości naszych partnerów- z początku była. ale po jakimś czasie sami przekonali sie że to co nas łączy to tylko głębokie uczucie przyjaźni!


It's the little imperfections it's the sudden change in plans
When he misreads the directions and we're lost but holdin' hands
Yeah I live for little moments like that

Offline

 

#29 2009-05-18 16:37:57

matrika
Do zakochania jeden krok
Wiek: 21
Zarejestrowany: 2009-05-14
Posty: 42

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

heh, a ja się wypowiem tak.
nie mam przyjaciółek czy koleżanek prawie wcale. mam przyjaciela z którym znamy się już 19 lat. i nie zamienię go na 20 kobiet. jest najwspanialszym, najcieplejszym i najmądrzejszym przyjacielem jakiego mogłabym sobie wymarzyć. ale go nie kocham i nie pokocham. w ogień za nim pójdę ale to nie miłość.
to coś więcej. zdecydowanie więcej.

i mam mojego Potwora też. który był zazdrosny o K. niesamowicie na początku. do momentu kiedy go nie poznał smile

więc mówię że przyjaźń damsko męska istnieje a ja jestem tego żywym dowodem smile ;P


chcesz zobaczyć świat cały...?
zamknij oczy.... patrz...

Offline

 

#30 2009-05-23 23:30:20

mojmalyumysl
Wróżka Bajuszka
Wiek: 18
Zarejestrowany: 2009-04-13
Posty: 225

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

NIE NIE I NIE
stanowczo mowie ze nie ma przyjazni damsko meskiej
zawsze jedna z osob chce czegos wiecej a jak na poczatku nie chce t oz czasem zechce...
tak juz jest ...
druga osoba zaczyna nam imponowac i takie tam ...


Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.
Paulo Coelho — Alchemik
____________________
KoChaM Cię SkArBiE ;**** <3

Offline

 

#31 2009-05-23 23:43:47

kasiamruczek1
Przyjaciółka Forum
Wiek: 30
Zarejestrowany: 2009-03-21
Posty: 890

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Ja  również uważam,że nie ma czegoś takiego jak przyjażń miedzy kobietą a mężczyzną.Mój mąż też miał taką niby przyjaciółkę a póżniej oboje wylądowali w łóżku!!!J znam tą kobietę i nigdy nie spodziewałabym się,że mogłaby to zrobić bo zawsze liczyła się dla niej rodzina,a też jest mężatką i ma dzieci.Była dla mnie przez takie zdanie,że liczy się rodzina kobietą pełną podziwu a teraz uważam ,że to zwykła SZMATA!!!Przepraszam za wyrażenia ale górę przejeły emocje.


Miłość, wierność, zaufanie.. - W dzisiejszych czasach to już chyba archaizmy...

Offline

 

#32 2009-11-03 17:28:16

Delicious
Moderator
Wiek: 24
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 6439

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Posty przeniesione

ineczka big_smile napisał:

Ostatnio sporo mysle nad tym tematem smile A wszystko przez to, ze co nie wezme w reke, to poruszony jest temat przyjazni damsko-meskiej tongue Zdania sa mieszane... Pomyslalam, ze moze i MY porozmawiamy na ten temat... wink

youngwind napisał:

Moim zdaniem taka przyjaźń JEST możliwa. Mam przyjaciela w Polsce. Przyjaźnimy się od małego szczyla. Przechodziliśmy przez taki etap, że gdziekolwiek razem się pojawialiśmy, pytano nas, czy jesteśmy parą wink My po prostu od samego początku mówiliśmy do siebie "brat" i "siostra". Nigdy przez myśl mi nie przeszło pytanie, jaki może być w łóżku, czy jak całuje. Czasami na ten temat sobie nawet żartowaliśmy, ale mamy oboje dość chore poczucie humoru, więc były to po prostu żarty w najczystszej postaci wink Mój narzeczony nigdy nie okazywał zazdrości, gdy pojawiałam się u Mateusza (tak ma na imię), bo sam go zna dość dobrze i wie, że nigdy w życiu by się do mnie nie dobrał smile Słyszałam jednak, że nawet jeśli kobieta nie myśli o seksie z przyjacielem, temu od czasu do czasu myśli nieczyste przejdą przez mózgowie wink Ale to normalne. Mężczyźni to wzrokowcy i czasami muszą sobie bóg wie co wyobrazić, żeby poczuć się tym mężczyzną wink

apoteoza23 napisał:

istnieje taka przyjaźń, jak powiedziała youngwind na zasadzie brat siostra

armando napisał:

Oscar Wilde
Między mężczyzną a kobietą przyjaźń nie jest możliwa. Namiętność, wrogość, uwielbienie, miłość - tak, lecz nie przyjaźń.

nancymw napisał:

Zdecydowanie jest taka przyjaźń MOŻLIWA!!!!!!!  Grunt to w swoim przyjacielu nie doszukiwać się obiektu westchnień i potajemnie nie darzyć go uczuciem. Ja mam przyjaciela od 13 lat i niezmiennie darzę go przyjaźnią i tylko przyjaźnią, teraz jest dla mnie jak brat!

ineczka big_smile napisał:

Celia nie znalazlam tego watku pomimo poszukiwan... Nie zrobilam tego specjalnie tongue

Moim zdaniem rowniez przyjazn damsko-meska istnieje. Choc przyznaje, ze dosyc czesto dochodzi do jej rozpadu z powodu zaangazowania jednej ze stron. Sama mialam tak kilka razy ;/  (Przyjaciele przepraszali mnie i mowili, ze nie mozemy sie przyjaznic bo dla nich to juz nie jest czysta przyjazn, a nie chca cierpiec.) Jednak do tej pory moim najlepszym przyjacielem jest meżczyzna. I gdybym miala byc szczera nie zamienilabym go na zadna kobiete tongue Znamy sie juz tyle czasu... Niejednokrotnie przekonywalam sie o tym, ze mozemy na sobie polegac niezaleznie od sytuacji, pory, odleglosci. Gdy inni odpuszczali on zawsze byl przy mnie i mnie wspieral. Nie mozna wymarzyc sobie lepszego przyjaciela. Jakos nigdy nie trafilam na taka przyjaciolke ;/ Nie spotkalam sie tez z tematami tabu miedzy nami. Hehe big_smile Facet przyjaciel...jestem jak najbardziej za big_smile


Regulamin forum - przeczytaj! <klik>
Jeśli masz pytania dotyczące forum,  skontaktuj się ze mną

Offline

 

#33 2009-12-07 15:20:33

dusza
O krok od uzależnienia
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 67

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Blondi77 napisał:

ViolkQ napisał:

Jeśli był juz taki temat to przepraszam.
Ostatnio często się nad tym zastanawiam,dużo nastolatków pisze,że to nie możliwe.Inni znowu,że istnieje.
Ja sądzę,że to możliwe,ale trzeba do tego podejść poważnie.
---------------------------------------------------------------------------------------
Chcę poznać opinię osób starszych ode mnie.Co wy o tym sądzicie netkobietki? Czy to ma sens?Czy to możliwe?Jeśli tak to na co trzeba uważac by się nie zakochać?

Pozdrawiam:)

Moze i istnieje ja bylam tez  wprzyjazni damsko-meskiej i teraz jestesmy malzenstwem heh

Hej mimo moich tragicznych przeżyć mam takze przyjaciela od 5 lat:) gadamy praktycznie o wszystkim


Nie wolno mi się bać!
Strach zabija umysł........

Offline

 

#34 2009-12-07 15:38:47

Anemonne
Moderator
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2009-09-08
Posty: 8625

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Ja mam tylko jednego przyjaciela płci męskiej - jest gejem. Jest to dla mnie (zaznaczam: dla mnie osobiście, nie twierdzę, że przyjaźń pomiędzy dwoma heteroseksualnymi osobami płci przeciwnej w ogóle nie istnieje) jedyna możliwość, bym mogła przyjaźnić się z mężczyzną - bo gejowi mogę zaufać, że nigdy do niczego między nami nie dojdzie (sobie, jakby nie było, ufam w tej kwestii - wiem, że nigdy nie będzie mnie pociągał seksualnie). Jestem już niestety uprzedzona do przyjaźni z heteroseksualnym mężczyzną i prawdopodobnie z żadnym już nigdy się nie zaprzyjaźnię.

Ostatnio edytowany przez Anemonne (2009-12-07 15:42:32)

Offline

 

#35 2009-12-10 10:29:54

alutka
Do zakochania jeden krok
Wiek: 25
Zarejestrowany: 2008-12-12
Posty: 48

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Przyjaźń damsko -męska ? Jeszcze 1,5mc temu bym powiedziala że w 100% istnieje ale od tego czasu moje poglady zostły naruszone .7mc przyjaźniłam się z facetem był kiedy go potrzebowałma ,wspierał moje zwariowane pomysły,razem robiliśmy zakupy wszystko robiliśmy razem jako przyjaciele ale on zaryzykował i po 7mc przyznał się że jestem nie tylko przyjaciółką ale też kims więcej i chciał abyśmy w związku bo znamy się jak łyse konie za dużo nas łaczy itd jesteśmy ze sobą 1mc ale ja nie potrafie patrzec na niego jak na faceta tylko patrze jak na przyjaciela jest cudowny nie znałam go z tej strony tylko dalej się boje że jak nam niewyjdzie to strace nie faceta tylko przyjaciela....

W Polsce mam kilkoro przyjaciół płci przeciwnej i teraz się zastanawiam czy aby napewno oni patrza namnie tylko jak na przyjaciółkę na którą mogą zawsze polegać...

Offline

 

#36 2009-12-10 17:16:12

Roxana
Przyjaciółka Forum
Wiek: 36
Zarejestrowany: 2009-06-13
Posty: 2006

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Ja sądzę , że nie ma takiej przyjaźni z prostego powodu , facet zawsze myśli o jednym . Pewno  powiecie , że najlepszym przyjacielem jest facet gej , nie zgadzam się ,on też ma głupie myśli .
Tak jak Alutka pojęłam że taka przyjaźń nie istnieje , tyle że dawno temu.  20 lat wstecz mój znajomy , starszy o 2 lata , był dla mnie jak przyjaciel , przez 2 lata , czasem rzucił jakiś głupi tekst , ale myślałam że to tylko takie żarty , jak się okazało to nie były żarty , ale on mi nie powiedział o tym . Gdy poznałam obecnego męża ,  ów przyjaciel , miał do mnie pretensje o to, że ja go nie chciałam , zawsze mi to wypominał . Niesty nie był w moim typie , to wkońcu przyjaciel , szkoda że on tak nie myślał . Gdy dowiedziałam się jakie miał zamiary wobec mnie dostałam na niego alergii . Kobiety wierzą w taką przyjaźń , ale nie faceci !Do tej pory gdy go spotykam , jesteśmy prawie sąsiadami , on na mnie krzywo patrzy . Może to przypadek , ale ma żonę która ma tak samo na imię jak ja i nawet byłyśmy  do siebie uderzająco podobne.

Ostatnio edytowany przez Roxana (2009-12-10 17:19:09)


Nic nie zadowoli tych, których niewiele też nie zadowala.

Offline

 

#37 2009-12-10 17:18:54

Anemonne
Moderator
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2009-09-08
Posty: 8625

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Roxana napisał:

Pewno  powiecie , że najlepszym przyjacielem jest facet gej , nie zgadzam się ,on też ma głupie myśli .

Chcesz powiedzieć, że gej też ma myśli o tym, że chciałby się przespać ze swoją przyjaciółką, że w jakiś sposób może go ona pociągać?

Offline

 

#38 2009-12-10 17:19:55

Roxana
Przyjaciółka Forum
Wiek: 36
Zarejestrowany: 2009-06-13
Posty: 2006

Re: Czy istnieje przyjaźń damsko-męska?

Anemone , gej to też facet , wiesz ile gejów ma dzieci? Mam za sąsiada geja .

Ostatnio edytowany przez Roxana (2009-12-10 17:21:35)


Nic nie zadowoli tych, których niewiele też nie zadowala.

Offline

 

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013