Rozstanie i jego dziwne zachowanie. Czy w ogóle się da to odbudować ? - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

#1 2012-02-23 15:53:42

Zagubiona90
Zaglądam tu coraz częściej

Rozstanie i jego dziwne zachowanie. Czy w ogóle się da to odbudować ?

Cześć Kobietki, jestem tu nowa. Postanowiłam poprosić Was o radę, bo może któraś z Was miała taki problem? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Możecie też mnie krytykować, bo wiem, że ta sytuacja w dużej mierze ( lub w ogóle) jest przeze mnie.

Moja historia będzie dosyć długa.

Mam 22 lata i studiuję w innym mieście niż moje rodzinne. Tydzień temu rozstałam się z narzeczonym. Byliśmy razem 5 lat, planowaliśmy ślub. Mieszkaliśmy razem od 2,5 roku. Było nam dobrze ze sobą. Wspieraliśmy się, byliśmy szczęśliwi. Mój były został uznany jako członek mojej rodziny i po pewnym czasie moi rodzice zaczęli traktować go jak syna. Problemy zaczęły się po przeprowadzce. On studiował zaocznie i znalazł sobie pracę. Cieszyłam się, ale zaczęłam się denerwować,że ciągle w niej musi być. Poza tym byłam strasznie zazdrosna o jego koleżanki z pracy i ze studiów. Teraz wiem,że było to bezpodstawne. Mimo jego wielu zapewnień i starań wściekałam się o wszystko. Później doszło to,że w trakcie sesji byłam bardzo poddenerwowana. Jestem osobą bardzo ambitną i przejmowałam się zawsze, czy zdam wszystkie egzaminy. Nie chciałam słuchać jego rad, bo mnie to denerwowało. Dlatego teraz zarzucił mi,że w trakcie sesji mogłoby go wcale nie być i że nie chciałam nigdy jego wsparcia.