Polki w Austrii (Wieden) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » EMIGRACJA I ŻYCIE ZA GRANICĄ » Polki w Austrii (Wieden)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Polki w Austrii (Wieden)

Witam od 4 lat mieszkam w Wiedniu. Moze jest wiecej takich osob???
Mam 30 lat i 2 dzieci. Lubie poznawac nowych ludzi. Czekam na posciki o ile takowe beda

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Polki w Austrii (Wieden)

Witam, niestety muszę od razu rozczarować nie mieszkam we Wiedniu...jeszcze.
Jestem studentką i obecnie uczę się w Istanbule, w przyszłym roku kończę licencjat a na magisterkę chcę wybrać właśnie Wiedeń. Jest też prawdopodobieństwo, że zdecyduję się zostać w Austrii na stałe i założyć rodzinę z moim Austriakiem, póki co studiujemy razem w Turcji. Mamy świadomość, że jesteśmy jeszcze młodzi, dużo może się pozmieniać, dużo może nas poróżnić, dodatkowo obowiązek ukończenia studiów, różnice kulturowe plus problemy i ciężar jakie przyniesie dorosłe życie, szczególnie dla mnie znowu na obczyźnie. No cóż, chcemy spróbować. Największym problemem są jednak studia- tak chcę spróbować w Wiedniu z nim, ale przede wszystkim chciałabym skończyć magisterkę za granicą, mówię dobrze po angielsku jednak nauka niemieckiego sprawia mi ogromną trudność dlatego mam obiekcje w stosunku do Austrii. Myślę, że z czasem nauczyłabym się mówić, jednakże do tego czasu chcąc ukończyć studia, wolałabym dokonać tego w języku angielskim. Czy wiesz może coś na temat Uczelni prowadzonych w języku angielskim dla studentów o kierunkach politycznych we Wiedniu? Jak wygląda życie dla nas Polek? Jakie są twoje wrażenia po 4 latach i czy jesteś zadowolona z podjętej decyzji? Jak wygl