To ja też się przywitam :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » To ja też się przywitam :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 24 ]

1 Ostatnio edytowany przez Delicious (2009-07-22 22:48:19)

Temat: To ja też się przywitam :)

Witam wszystkich... jak na razie mi się spodobało i mam nadzieję, że dalej tak będzie smile

Aneta, 20 lat, ale tylko do grudnia wink Urodziłam się w Łodzi, mieszkałam pod Łodzią kilkanaście lat, później w Toruniu. Teraz studiuję w Gdańsku, turystykę i rekreację - specjalizacja turystyka uzdrowiskowa, wellnes i SPA. Później mam nadzieję pracować w jakimś fajnym salonie odnowy biologicznej, salonie SPA lub czymś takim.

Po za tym uwielbiam książki. Co prawda teraz od czytania odrywa mnie internet, ale pomimo tego staram się znaleźć trochę czasu w tygodniu, żeby poczytać. Czy to wieczorkiem przed snem, czy na wykładach, ale zawsze coś. Moim ulubionym autorem, a właściwie autorką jest Joanna Chmielewska, mam kilka Jej książek w swojej prywatnej biblioteczce, a mam zamiar go uzupełnić, do wszystkich pozycji napisanych przez Chmielewską. Wychodzi na to, że jestem też pedantką w niektórych sprawach, bo jeśli chodzi o te książki to najlepiej, żeby wszystkie były z jednego wydawnictwa, bo mają ten sam wygląd wink Dziwne, że co do porządku w pokoju już tak nie mam wink

Uwielbiam też herbatę i piję ją nałogowo. Najlepiej owocową, albo cynamonową. Tylko i wyłącznie w kubku. Duuużym kubku i zawsze jestem w trakcie poszukiwań większego, niż ten, który kupiłam ostatnio.

Kocham zwierzęta. Już się szykuję do kupna psiaka. Brązowego Beagla, suczki, którą nazwę Czekolada.