koszty przepisania działki - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

#1 2011-05-21 23:11:40

Juliette
Przyjaciółka Forum

koszty przepisania działki

Jaki jest koszt przepisania działki z rodzica na córkę? I w jaki sposób to przepisać ( podobno nie ma już darowizn?).
I czy lepiej, jeżeli przepisze działkę tylko na mnie (teraz) czy za rok, jak będę mężatką?
Jaki podatek muszę od tego zapłacić?
Jestem zielona w takich sprawach, a chciałabym jak najmniejszym kosztem mieć przepisaną działkę.
Proszę o pomoc wink

''Bo wszystko czego chcę
Całe życie być przy Tobie
Niech nie zgaśnie nigdy ogień, który płonie w Tobie''

#2 2011-05-21 23:30:16

smutna123
Przyjaciółka Forum

Re: koszty przepisania działki

Juliette napisał:

Jaki jest koszt przepisania działki z rodzica na córkę? I w jaki sposób to przepisać ( podobno nie ma już darowizn?).
I czy lepiej, jeżeli przepisze działkę tylko na mnie (teraz) czy za rok, jak będę mężatką?
Jestem zielona w takich sprawach, a chciałabym jak najmniejszym kosztem mieć przepisaną działkę.
Proszę o pomoc wink

Aż z ciekawości zajrzałyśmy z mamą do Kodeksu cywilnego, bo kupiłyśmy nowy i regulacje odnośnie darowizny są [art. 888 i kolejne]. Jeśli chodzi o koszty to: kwota jaką zażyczy sobie notariusz za sporządzenie aktu notarialnego, no i podatek od spadków i darowizn. Z tym podatkiem to pewna nie jestem, bo kiedyś coś było o zwolnieniu z tego podatku, ale co i jak to nie wiem. Dobranoc;)

Ostatnio edytowany przez smutna123 (2011-05-21 23:31:09)

Akcja: "karmimy psiaki"

#3 2011-05-22 15:48:01

dayzi
Przyjaciółka Forum

Juliette napisał:

Proszę o pomoc wink