Oleśnica Band - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Oleśnica Band

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Oleśnica Band

Witam wszystkie forumowiczki,
ponieważ sama jestem nowa w rejonie Oleśnicy chciałabym poznać kogoś z tych rejonów by nie czuć się obco,lecz swojsko.Może któraś z was jest też z Oleśnicy bądź bliskich okolic.
Serdecznie pozdrawiam
Nowa Oleśniczaninka wink

Zobacz podobne tematy :
Odp: Oleśnica Band

Sandra 77 tutaj na naszym forum wszyscy czujemy sie swojsko i milo. Zapewniam cie, ze obojetnie z jakiego zakatka jestes ,  nigdy nie poczujesz sie  , tu w naszym towarzystwie obco. Ja akuratnie jestem z Wroclawia.Serdecznie cie pozdrawiam.

3

Ja już nie jestem z Oleśnicy, ale mogę Ci zagwarantować, że jest to urocze miasto. Mieszkałam tam 10 lat i bywam średnio raz na 3 miesiące smile

4

Ja jestem z okolic olesnicy tzn wrocław, a pochodze z okolic bierutowa wiec to tez niedaleko smile

5

Ja też mieszkam teraz we Wrocławiu czyli całkiem blisko smile Bywasz czasem we Wrocławiu?

6

Sandra a jak bardzo jesteś nowa wink bo ja nową Oleśniczanką jestem w praktyce od półtora roku a w teorii od niecałego miesiąca bo się niedawno zameldowałam wink
Można więc by rzec że jedziemy na podobnym wózku wink

Jeśli masz ochotę pogadać - nie ma sprawy big_smile jestem jak narazie dyspozycyjna smile

Pozdrawiam serdecznie!!

7

Jak ja wam zazdroszczę tej Oleśnicy, cisza, spokój, fajni ludzie, piękne miasto, no i tanie piwo w knajpie smile

8