Musisz jeść aby schudnąć - dieta - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2010-12-09 21:51:31

Suri
Dobry Duszek Forum
Wiek: 27
Zarejestrowany: 2007-07-22
Posty: 109

Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Ta dieta, którą mam na myśli i Wam napisze chętnie jest generalnie bardzo prosta. Dieta ta polega na pewnego rodzaju oszustwie naszego całego organizmu. Menu też jest proste i bardzo łatwe do przyrządzenia- także nie wymaga poświęceń. Dietę tę poleciła mi koleżanka i dieta ta cyba nie ma jakiejś swojej nazwy - po prostu jemy i chudniemy tak ją sobie nazwę , aby jakąś miała smile

Od poniedziałku do czwartku nasze menu wygląda tak w trakcie diety :
7:00 - Pijemy zieloną herbatę (bez cukru)
9:00 - Pijemy filiżankę kawy można dodać chude mleczko, jemy 1 jajko na twardo
11:00 - Jemy jeden serek topiony (najlepiej te maleńkie, małe trójkątne serki)
13:00 - Jemy pierś z kurczaka (230g) oczywiście owa pierś musi być konieczniegotowana lub z grilla (można ją trochę przyprawić czosnkiem, kurkumą bazylią lub majerankiem co kto lubi, byle nie vegetą bo ma gluten na ogół ). Bez żadnych dodatków w postaci frytek czy ziemniaków oczywiście ta pierś musi być. Za to możemy sobie zafundować do niej salatkę lodową.
15:00 - Jemy jajko na twardo (ew. wybieramy z tablicy kaloryczności cos o podobnych walorach odżywczych) lub serek wiejski 150g - czyli ok. 120kcal
17:00 - Możemy zjeść jakiś owoc np. jabłko lub winograona, lub banany.
19:00 - Pijemy kieliszek czerwonego wina lub szklankę soku pomidorowego (oba dobre na trawienie i zdrowe)

Od piątku do niedzieli nasze menu nie ulega zmianie !!! Jemy tak jak jedliśmy , z tym ,że zahcowujemy około 2,5 godzinne przerwy między posiłkami.


Cały myk tej diety lezy w porach jedzenia posiłków i  polega na tym, żeby jeść co 2 godziny, aż do godziny 17 (potem już nie powinno się jeść, ale ew. można o 19:00 przekąsić możemy  jeszcze jakiś owocek ). Fajne w niej także jest to ,że w weekend na prawdę możemy zaszaleć i jeść to co nam się żywnie podoba .
Prawda jest natomiast taka, że dieta działa super ! No bo przez pierwsze dni kiedy jesteśmy na tej diecie nasz organizm spala wszystko, co mu dostarczymy - jako, że jest tego mało to wykorzystuje wszystko do maksimum - przez to zyskujemy nasz zamierzony efekt i chudniemy. Jemy i chudniemy - czyż to nie brzmi rewelacyjnie :smile? Musimy jeść aby schudnąć !!!smile

W ciągu tych owych 4 dni "dietetycznego"  jedzenia  powinniśmy schudnąć jakieś 2-3kg. Po tym czasie nasz organizm zorientuje się, że go "oszukujemy" i dajemy mu mniej jedzenia, niż dotychczas.

Oczywiście nasz organizm zacznie sobie w tym czasie  zatrzymywać wodę w organizmie i chudnięcie zatrzyma się na 2-3 dni, więc kontynuowanie diety przez weekend nie ma absolutnie żadnego sensu. Po prostu - tak jest i tyle. Ale to taki okres zawieszenia na szczęście bo przytyć nic nie przytyjemy mimo że możemy przez te dni mieć totalną wyżerkę jak do tej pory.
Nasz organizm zyska sobie za to fajny nawyk spalania wszystkiego przez dni naszej diety, co mu dostarczymy. Ale nic nie zmieni  się nam na szczęście w żaden uprzykrzony tłuszczyk za to wszystko to co zjemy zostanie zamienione na energię!

Następny tydzień jemy jemy sobie w taki sam sposób - od poniedziałku do czwartku nasza miła dieta, weekend - normalne jedzenie jk do tej pory. Wazna jest nasza wewnętrzna dyscyplinka i taka uczciwość. No i ważne - trzymanie się godzin i zrezygnowanie z jedzenia po 19 !!! Bo tylko wówczas zapracujemy na systematyczne chudnięcie i efekty przyjdą same. Mogę Wam powiedzieć, że w ciągu miesiąca można schudnąć ok. 9 - 11 kg bez większego kłopotu. Jeśli zaś dołączymy do tej diety pół godziny ćwiczeń - ale takich serio intensywnych, żeby się pot lał smile To efejty będą jeszcze bardziej fajne- tak 15 kg na luzie powinniśmy zrzucić za cały miesiąc. 

Dieta powoduje, że nie odczuwamy tradycyjnego przy odchudzaniu głodu - jemy często, jedynie mniej, niż dotychczas. No i wyrabiamy sobie dobre nawyki żywieniowe !!!!!!! Co zaprocentuje stałą kontrolą nad naszą wagą !!!

Offline

 

#2 2010-12-29 15:34:04

PKozowska
Zbanowany
Zarejestrowany: 2010-12-29
Posty: 5

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Moim zdaniem to się nie sprawdzi. To nie jest zdrowe chudnięcie co propnujesz. Zdrowe chudnięcie polega na ograniczeniu liczby kalorii, ale dostarczaniu niezbędnych składników.

Tak wygląda normlany i zdrowy jadłospis odchudzający. Porównaj ze swoim i zobaczysz że wiele błedów popełniasz. Taki otrzymalam od dietetyczek i według niego chudnę. Zobacz że można jeść naprawdę smacznie, dużo i chudnąć. Polecam.

I śniadanie    Musli wielozbożowe na mleku, kanapka, herbata zielona   

Musli:
- musli (40g)
- mleko chude 0,5% tł (300ml)
Kanapka:
- chleb razowy pełnoziarnisty (35g)    - margaryna (5g)
- szynka z indyka (30g)
- pomidor (30g)
- natka pietruszki (5g)

Przespis    Musli podawać wg woli z ciepłym lub zimnym mlekiem.

II śniadanie    Sałatka z tuńczykiem, woda z plasterkiem cytryny   
Sałatka:
- ryż przed ugotowaniem (20g)
- tuńczyk w sosie własnym (40g)
- kukurydza (20g)
- groszek (20g)
- fasola czerwona (30g)    - ogórek kiszony (20g)
- jogurt (5g)
- majonez (5g)
- sok z cytryny (5g)
- sól, pieprz, curry

Przepis    Ryż ugotować na sypko w lekko osolonej wodzie z dodatkiem curry. Kukurydzę, groszek, fasolę opłukać, wypać do miski razem z  pokrojonym w kostkę ogórkiem i rozdrobnionym tuńczykiem. Dodać wystudzony ryż. Połączyć jogurt z majonezem i cytryną, wymieszać z resztą składników.

Obiad    Zupa ziemniaczana, makaron kolorowy z indykiem w warzywach, kompot z owoców mieszanych   
Zupa (300ml):
- ziemniaki (60g)
- włoszczyzna bez kapusty j.w. (70g)
- mleko 1,5-2% tł (35ml)
- mąka (5g)
- koperek, majeranek, sól
Makaron:
- makaron dwujajeczny (100g)
Indyk w warzywach:
- pierś z indyka (70g)    - marchew (70g)
- cukinia (70g)
- cebula (5g)
- koncentrat pomidorowy (5g)
- olej rzepakowy/oliwa (5g)
- zioła prowansalskie (3g)
Kompot:
- mieszanka owoców jagodowych mrożonych (60g)
- cukier (5g)
- woda
Przepis    Włoszczyznę umyć, obrać, opłukać, pokroić, zalać wrzącą wodą, ugotować. Ziemniaki umyć, obrać, opłukać, pokroić w kostkę, dodać do podgotowanej włoszczyzny, posolić, ugotować. Sporządzić zawiesinę z mąki i mleka, podprawić zupę, zagotować. Doprawić do smaku majerankiem. Podawać z posiekanym koperkiem.

Makaron ugotować w lekko osolonej wodzie. Warzywa umyć, obrać, opłukać, pokroić w słupki, włożyć do rondelka, dodać oliwy, lekko poddusić na małym ogniu pod przykryciem. Indyka umyć, lekko podmażyć i dodać do warzyw. Całość dusić do momentu aż mięso będzie miękkie. Dodać sos z koncentratu i ziół.

Zrobić syrop z wody i cukru. Do gotującego się syropu dodać owoce. Gotować aż będą miękkie.

Podwieczorek    Sałatka owocowa     Sałatka:
- pomarańcza (40g)
- kiwi (30g)
- winogrona (30g)    - gruszka (30g)
- pestki słonecznika (10g)
- jogurt naturalny (20g)
Przepis    Owoce umyć, obrać, podzielić na cząstki, wymieszać z pestkami słonecznika i polać jogurtem.

Kolacja    Kanapki, kawa zbożowa   

Kanapki:
- chleb razowy pełnoziarnisty (70g)
- margaryna (10g)
- szynka z indyka (50g)
- papryka (40g)    - szczypiorek (5g)

Kawa:
- kawa zbożowa (10g)
- mleko 0,5% tł (200ml)

To jest jeden dzien z diety jaką ułożyły mi dietetyczki z portalu przepisy-dla-dzieci.pl  tam nauczają zdrowych nawyków i między innymi zdrowego chudnięcia. Musisz dowiedzieć się jaką potrzebujesz kaloryczność i może dla ciebie jest za duży np ten jadłospis, ale genralnie na takim jadłospisie nie dosyć że jesz normalnie i smacznie to chudniesz. Także moim zdaniem to jest jedyny skuteczny sposób odchudzania a więc zamiana nawyków na zdrowe. Ja już zrezygnowałam z diet głodówek, teraz chudnę powoli ale myślę że na stałe, bo mi taka dieta odpowiada i nie mam napadów głodu. Także polecam poszukaj w necie przykąłdowych jadłospisów odchudzający ale zdrowych, albo skorzystaj z porady specjalistów.

Offline

 

#3 2010-12-30 12:50:05

Hadeska86
Do zakochania jeden krok
Zarejestrowany: 2010-12-28
Posty: 45

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Dokładnie...żeby skutecznie chudnąć i nie mieć efektu jojo, trzeba jeść i to w miarę o tych samych godzinach!!! Najlepiej dzień podzielić na 4-5 posiłki:)

Offline

 

#4 2010-12-30 12:51:38

Hadeska86
Do zakochania jeden krok
Zarejestrowany: 2010-12-28
Posty: 45

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Trzeba również spożywać dużo białka, najlepiej pochodzenia zwierzęcego...pozwala to na zgubienie kg i zbudowanie mięśni!!!

Offline

 

#5 2010-12-30 12:56:17

Hadeska86
Do zakochania jeden krok
Zarejestrowany: 2010-12-28
Posty: 45

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Między innymi mięso wieprzowe zawiera bardzo dużo takiego białka, polecam każdemu!!!

Offline

 

#6 2011-01-02 19:41:02

etzi
Tajemnicza Lady
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-29
Posty: 87

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

PKozlowska czy można wiedziec ile i w jakim czasie schudłas na tej diecie?

Offline

 

#7 2011-01-02 19:42:15

etzi
Tajemnicza Lady
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-29
Posty: 87

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

przepraszam za pomyłke w loginie:)

Offline

 

#8 2011-01-05 15:46:53

Lazura
Zaglądam tu coraz częściej
Zarejestrowany: 2011-01-01
Posty: 11

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

To, o czym pisze Suri to zwyczajne głodzenie się. To bardzo szkodliwe dla zdrowia. Najwięcej korzyści przynosi połączenie diety z jakąś aktywnością.

Offline

 

#9 2011-01-16 22:33:53

Xelfi
Dobry Duszek Forum
Zarejestrowany: 2011-01-12
Posty: 141

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Zjedz co dziennie Sniadanie obiad w którym  będzie mięso lub ryba i surówka i kolacje koło 17 najpóżniej. Pij dużo wody niegazowanej. Codziennie biegaj pół godziny lub spaceruj godzinę,. Nie jedz nic słodkiego ani smażonego. Ustal sobie takie same godziny posiłków każdego dnia. A jeśli jesteś głodna między posiłkami to zjedz owoc jabłko pomarańcza lub coś innego. Oczywiście kup zestaw witamin  dla siebie w aptece. A naiważniejsza w tym wsztstkim jest wytrwałość. Możesz jeszcze codziennie ćwiczyć brzuszki zacznij od 10 na dzień i co dzień dodawaj po pięć brzuszków az dojdziesz do 100. Powodzenia.

Offline

 

#10 2011-01-23 00:02:24

kamilalodz
Dobry Duszek Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2011-01-15
Posty: 131

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Hadeska86 napisał:

Dokładnie...żeby skutecznie chudnąć i nie mieć efektu jojo, trzeba jeść i to w miarę o tych samych godzinach!!! Najlepiej dzień podzielić na 4-5 posiłki:)

Pełna zgoda. Do tego każda z nas powinna we własnej diecie znaleźć to,co najbardziej nas obciąża.

Offline

 

#11 2011-01-28 12:31:26

Hadeska86
Do zakochania jeden krok
Zarejestrowany: 2010-12-28
Posty: 45

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Zgadzam się!!! Każda z Nas ma inny orgaznim... mi np. każdy odradzał spożywania mięsa wieprzowego, a mimo to... ja się po nim świetnie czuje i wyglądam:)

Offline

 

#12 2011-01-28 12:32:46

Hadeska86
Do zakochania jeden krok
Zarejestrowany: 2010-12-28
Posty: 45

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Aaa i lampka wina do mięska wieprzowego nie zaszkodzi:P

Offline

 

#13 2011-03-31 15:24:25

tośka
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2010-01-06
Posty: 6

Re: Musisz jeść aby schudnąć - dieta

Przez ostatnie lata zdecydowana większość dietetyków hołdowała uproszczonej teorii żywienia polegającej na zmniejszeniu ilości przyjmowanych w ciągu dnia pokarmów, a co się z tym wiąże ze zmniejszoną ilością przyjmowanych kalorii.
Nic bardziej mylnego! Wszyscy, którzy kiedyś stosowali dietę ubogokaloryczną, wiedzą, że w pierwszym etapie odchudzania pojawiają się pożądane rezultaty, jednak w ten sposób uzyskanej wagi nie udaje się utrzymać na dłużej. O wiele większym zaskoczeniem jest jednak fakt, że po pewnym czasie waga jest wyższa niż w momencie wyjściowym. Uboga w kalorie dieta jest zatem nie tylko iluzoryczna, ale także niebezpieczna. Doprowadzić może do wyniszczenia organizmu. Ja stosuje dietę "Królów" jaką mi polecono w Studio Zdrowia bo przekonały mnie argumenty - mogę jeść dużo i chudnąć - najważniejsze są są białko, witaminy i minerały smile
Już w pierwszym tygodniu stosowania diety następuje spadek wagi.
Podam Wam np tygodniowe menu:

Tydzień 1:
Surówki z jarzyn zielonych.

Dozwolone produkty:
-    jogurty naturalne (bez dodatków) bez ograniczeń
-    odtłuszczony twaróg (do 5% tłuszczu) bez ograniczeń
-    surowki z jarzyn bez ograniczeń
-    1 jajko dziennie
-    sól

Zalecane jarzyny:
Ogórki, kapusta, sałata, brukselka, szpinak, kalafior, kalarepa,
rzepa, rzodkiewka, cebula, por, czosnek, pietruszka, papryka,
koper, seler, brokuły, kabaczki, bakłażany, grzyby, karczochy, zielona fasolka szparagowa, dynia, kiełki, szparagi, pędy bambusa.
Do sałatek zalecane jest dodawanie octu jabłkowego.

Zabronione produkty:
-    marchew
-    pomidory
-    owoce
-    mleko
-    buraczki
-    kawa i herbata
-    cukier i cukropochodne
-    mąka i mąkopochodne
-    kasza i ryż
-    przyprawy

Offline

 

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013