Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:) - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2010-11-08 16:15:22

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Bardzo mi zależy na fajnym prezencie na gwiazdke dla mojego chłopaka, chodzi mi o coś PRZYDATNEGO.
czyli odpadają wszelkie przedmioty zrobione samemu, jakieś kalendarze ze zdjęciami naszymi, kubki, ciasto itp. Bo zawsze takie prezenty ode mnie dostawał;) Tym razem ma to byc coś przydatnego, eleganckiego. Myslałam nad portfelem skórzanym ale podsłuchał rozmowę moją z koleżanka więc już nie będzie niespodzianki:) albo brelok do kluczy do samochodu z grawerem, sama nie wiem...

dajcie jakieś pomysły, może któryś wykorzystam a może i Wam przydadza się pomysły:)
pozdrawiam czekam na odpowiedzi

Offline

 

#2 2010-11-08 16:48:56

awokado22
Wkręcam się coraz bardziej
Wiek: 22 lata
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 37

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Wszystko sprowadza sie do tego do jakiej sumy chcemy kupic prezent, czy mamy do dyspozycji 50 zl czy 200zl.
Mysle ze napewno do grona przydatnych prezentow moga byc zaliczone kosmetyki, zawsze na gwiazdke sa przygotowywane zestawy dla mezczyzn do golenia: np:zel do golenia+antyperspirant+krem po goleniu np Nivei for men. Mozna sie wybrac do sephory tam sa dostepne ladne zapachy dla mezczyzn: np hugo bossa, Biotherm Homme Force  --> taki w srebnym metalowym opakowaniu jest boski no ale to jest wydatek ponad 100zl--> bo taka woda toaletowa kosztuje w granicach 150 zl.
Ja np tez bede miala problem w kupieniu prezentu pod choinke dla faceta bo ladnych perfum nie kupie--> bo on uzywa tych za prawie 200 zl--> a mnie nie stac na takie perfumy, sama takich nie uzywam.
Ja pewnie bede sie rozgladala za jakims praktycznym t-shirtem, koszulka.
Napewno bardzo duzy wybor jest w centrach handlowych.
A moze ty bys sama rozejrzala sie wlasnie za taka koszulka, napewno masz orientacje w tym jaki rozmiar twoj facet nosi, w jakich kolorach i fasonach najlepiej sie czuje.
Ja osobiscie odradzam kupowanie jakis bibelotow na szafke , roznego rodzaju figurki, kalendarze bo to sie tylko pozniej wala po polkach.
A moze jakis zestaw spa??? dla wspolnych kapieli??? bylaby to pewnie fajna zacheta dla niego abyscie np sobie taka kapiel zrobili:) a raczej mezczyzni nie pomysla o tym aby w takie specyfiki sie zaopatrzyc:)
Mmmm jeszcze z przydatnych rzeczy to moze jakis ladny porzadny zestaw: szalik+czapka+rekawiczki.
Tak mnie ten temat zaciekawil ze postanowilam poszperac w internecie: i  na 1 forum natknelam sie na takie cos:
ładny, drewniany globus, z podpisem: "komuś takiemu jak Ty mogę
podarować tylko cały świat..." smilesmile
Sa rozne strony z pomyslami na prezenty gwiazdkowe:)
Np:
http://www.prezenty4you.pl/prezenty-gwiazdke.htm

Ostatnio edytowany przez awokado22 (2010-11-08 16:58:07)

Offline

 

#3 2010-11-08 16:55:25

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

dzięki za pomysły:) właśnie zapomniałam dopisac że kosmetyki też już wiele razy były i jeszcze nie zużył wszystkich do końca i ma tego aż za dużo, no i ciuszki także były, tym razem chciałam coś innego. Też myślałam nad czapką i szaliczkiem:) coś napominał że chciałby srebrną bransoletke lub łańcuszek, i mówił też o zegarku ale to odpada z powodu przesądów. a coś do samochodu?? jakiś gadzet fajny, ciekawy?? Nic innego nie przychodzi mi do głowy... ostatecznie chyba kupie mu jakiś sweter albo właśnie koszulkę, a na prezent mam do przeznaczenia około 100-120 zł


Dostawał ode mnie np. koszulkę polo z firmy abercrombie i bardzo jest zadowolony, materiał jakościowo świetny, na allegro kosztują około 90zł. zestaw kosmetyków adidas, perfumy męskie playboy, perfumy z avonu fullspeed, łańcuszek srebrny (niestety się zerwał) brelok do kluczy z imieniem, nasze zdjęcie z puzzli, duży portret nasz wspólny naszkicowany przez artystę na allegro-pan Paweł Nader, polecam, ma wielki talent! i co jeszcze, hm jak sobie przypomnę to napiszę, może wam się przydadzą:)

Ostatnio edytowany przez gabisiula (2010-11-08 17:00:04)

Offline

 

#4 2010-11-08 17:02:38

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

kurczę awokado świetna strona!!!

Offline

 

#5 2010-11-08 17:04:11

awokado22
Wkręcam się coraz bardziej
Wiek: 22 lata
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 37

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

No to kochana jak kosmetyki byly wiele razy to nie ma co dublowac tego po raz kolejny.
Mysle ze wlasnie ten zestwik z czapeczka+ szaliczek_ rekaiczki cieple moze byc naprawde dobrym pomyslem a teraz jest taki duzy wybor w sklepach:)
A moze jakas ladna bielizna dla faceta, porzadna???
Cos do snu ladnego albo bokserki????

Offline

 

#6 2010-11-08 17:08:08

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

no właśnie a znasz może jakąś fajną elegancką firme z męską bielizną?? to też mogło by byc aczkolwiek trochę śmiesznie gdy rozpakuje prezent przy całej rodzince hehe:) musze połazic po CH, może coś wpadnie mi w oko. Dla całej rodziny już mam upatrzone prezenty tylko nie dla niego, zawsze mam taki problem:)

Offline

 

#7 2010-11-08 17:23:27

awokado22
Wkręcam się coraz bardziej
Wiek: 22 lata
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 37

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Wiem ze bardzo dobra bielizna jest w sklepie peek & cloppenburg. Bo moj facet tam kupowal bielizne i naprawde jest bardzo dobrej jakosci i bardzo ladna bo mialam okazje oceniac i dotykac:)
Wiesz nie musisz kupowac slipow, mozesz kupic jakies ladne zgrabne bokserki albo szorty + jakis podkoszulek na ramiaczkach. Sa naprawde bardzo ladne zestawy:)
Smiesznie by bylo gdybys mu kupila bielizne erotyczna eheheheh:)
Wazne zeby byl zadowolony i zeby bylo to przydatne:) bo malo mezczyzn przywiazuje wage do tego aby kupic cos ladnego z bielizny a warto cos takiego miec:)
Jak sobie jeszce cos przypomne to dopisze:)smile

Ostatnio edytowany przez awokado22 (2010-11-08 17:30:10)

Offline

 

#8 2010-11-08 17:31:37

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

oj nie sądze aby ten sklep był gdzieś w pobliskich CH, weszłam na strone sklepu ale chyba nie prowadzą internetowej wysyłki... a na allegro bardzo mały wybór. ale dzięki za radę:) może jak pojade do CH to zwrócę szczególniejszą uwagę na ten sklep i okaże się że jest:) mój facet jest zodiakalnym bykiem (tak jak ja) i myślę że byki preferują luksusowe, eleganckie prezenty, dlatego zależy mi na czymś konkretnym a nie na jakiejś pierdolce:) znalazlam fajny sweter na allegro ale znowu ciuch....

Offline

 

#9 2010-11-08 17:34:54

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

no właśnie, bokserek jeszcze nigdy ode mnie nie dostał ani żadnej bielizny. a może porządne bokserki i ten sweter?? 
Bardzo dziękuje za rady, przydaddzą się napewno:) mnostwo jest różnych prezentow a tak ciężko coś wybrac cholercia... a ty co planujesz kupic swojemu facetowi pod choinkę??

Offline

 

#10 2010-11-08 17:39:30

awokado22
Wkręcam się coraz bardziej
Wiek: 22 lata
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 37

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

mmm wiem ze zara tez ma dobra bielizne. Chyba zara jest w kazdym centrum handlowym.
aaa a ile twoj chlopak ma lat??? i jak sie ubiera?? raczej po sportowemu???
Bo bardzo fajne t-shirty, sweterki dla facetow sa w sklepie pull& bear.

Ja to bede sie zastanawiala albo nad jakims sweterkiem/koszulka--> wiem mniej wiecej co mu sie podoba, jakie kolory i gdzie kupuje.
Myslalam jeszce nad wlasnie jakas ladna bielizna, kompletem do spania.
Perfum nie kupie bo on sobie ostatnio kupil perfumy i nie bede dublowala zapachu.
Zwroce uwage rowniez na potfele--> bo zauwazylam ze kase i dokumenty nosi po kieszeniach przez co czesto gubi a potem szuka.

Ostatnio edytowany przez awokado22 (2010-11-08 17:42:43)

Offline

 

#11 2010-11-08 17:44:30

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

ma 21 lat, ubiera się hm zwykle to jeansy, t shirty, lub koszulki polo (lubi pasiaste) i sweterki zazwyczaj takie w serek. też niestety zabardzo nie kojarzę sklepu pull bear:(

no widzisz, masz kolejny pomysł-portfel:) skoro nosi pokieszeniach to przydałby mu się, aczkolwiek są faceci którzy nie zniosą portfela i mimo że będą go mieli to wciąż będą nosic pieniądze po kieszeniach ale myślę że gdyby od ciebie dostał to by nosił, musiałby:) a też już przeglądałam, można nawet kupic fajny skórzany portfel a małym grawerem w środku:) dowolny napis:)

Ostatnio edytowany przez gabisiula (2010-11-08 17:48:35)

Offline

 

#12 2010-11-08 17:50:34

awokado22
Wkręcam się coraz bardziej
Wiek: 22 lata
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 37

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

tutaj jest np przykladowa strona internetowa z bielizna meska:)
http://www.oui.pl/dla_niego
Widzisz sa roznego rodzaju zestawiki do snu:) mozesz sobie przejrzec:)

Offline

 

#13 2010-11-08 18:13:18

mon61
Przyjaciółka Forum
Wiek: 40 i jeszcze troche
Zarejestrowany: 2009-04-26
Posty: 2245

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

A moze talon do jakiegos sklepu,np empik,obi czy jakas galeria handlowa

Offline

 

#14 2010-11-08 20:38:45

CupraFR
100% Netkobieta
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 3695

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Ja w tym roku planuję kupić mojemu ukochanemu coś bardzo mu przydatnego, bo jęczy, że chciałby coś takiego. Między innymi są oryginalne dywaniki AUDI do auta. tongue Do tego wyczaiłam już fajny perfum dla Niego. Myślę, że będzie szczęśliwy. smile


"...w grzywie wiatr, a w kopytach magia..."
Zdolniacha
Napaleniec
Spryciarz smile

Offline

 

#15 2010-11-09 11:57:32

Małgosiaa
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2010-08-30
Posty: 3

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Ostatnio również szukałam ciekawego prezentu dla swojego chłopaka. Wyszukiwanie prezentu jest strasznie czasochłonne i żeby nie tracić tyle czasu na szukanie prezentu, mogę ci jedynie polecić stronkę, gdzie znajdziesz pomysły na prezent dla chłopaka.
prezentdlachlopaka com

Offline

 

#16 2010-11-09 12:12:32

syla135
Przyjaciółka Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-07-19
Posty: 1974

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

cos do samochody  w tej cenie?? kup mu xenony, ewidentnie zmieni wyglad samochodu i mysle ze sie bardzo ucieszy, bryloczek z grawerka-super pomysl. a moze jakas zmieniarke? moze za 100zl jakas bedzie?
uwazam ze praktyczne rzeczy sa najlepsze, zdaje mi sie ze facet nie ucieszy sie z ciuchu-w koncu to facet, a czym sie inetresuje?? moze w tym kierunku isc?
w sprawie prezentu do samochodu moge pomoc-mam dosciwadczenie i widze ze to najbardziej cieszy:)
ja dla swojego kupilam przez lata felgi. zestawk kluczy, wiertarke, kolekcje samochodzikow ktora mu sie pdoobala, a osostnio sprezarke-ja mialam latwo, moj maz jest blacharzem i KOCHA samochody wiec prezenty moga byc tylko z tym zwiazane:)

Offline

 

#17 2010-11-09 12:22:30

Omega
Powoli się zadomawiam
Zarejestrowany: 2010-11-04
Posty: 57

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Wybór prezentu dla chłopaka to naprawdę ciężka sprawa... Ja akurat miałam szczęście,ponieważ mój chłopak chciał rzucic palenie,wiec kupiłam mu elektroniczne papierosy. Dokładnie to model MILIS E801 i to był strzał w 10:)

Offline

 

#18 2010-11-09 12:46:47

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Syla a co to jest zmieniarka?? hehe bo szczerze mówiąc nie wiem. Awokado dała mi fajny pomysł z bokserkami, szukałam czegoś fajnego ale do tego dokupiła bym cos jeszcze... No właśnie myślę że ucieszył by się z czegoś do samochodu... Tylko za bardzo nie wiem co można kupic, skoro jesteś doświadczona w tych sprawach to doradz mi coś:)

Zastanawiam się nad tym co mówił... że chciałby bransoletke srebrną. Tylko że to już nie była by niespodzianka

Ostatnio edytowany przez gabisiula (2010-11-09 12:48:08)

Offline

 

#19 2010-11-09 12:50:27

syla135
Przyjaciółka Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-07-19
Posty: 1974

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

jaki ma samochod, zmieniarka to podlaczasz pod radio i po porstu wkladasz kilka plyt i leci, xenony to takie biale-niebieskie swiatla-swietnie wygaldaja. moze jakies wykonczenia blyszczace, rinkgi lub brewki? albo biale tarcze pod zegary, lub bajerancka kulke na biegi. powiedz jakie ma auto i czy je kocha?smile moze wcale niechce w niego nic wkladac jak to jest polonez po dziadku:P

Offline

 

#20 2010-11-09 12:58:03

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

oj kocha swój samochód, kocha:)  Ma Volkswagena Passata, taki z 2001 roku. xenony to świetny pomysł! bo już kupował do niego te światła tylko kupił jakieś najtańsze i nie podobały mu się. Zresztą jedna żarówka wypaliła się szybko z tego co wiem. Tylko jak kupic odpowiednie i za ile by się spodobały? a gałka na biegi i cała reszta odpada bo w środku to auto jest bardzo ładne, i wiem że tam napewno nie chciałby nic zmieniac. Kurcze rzeczywiście ty sie na tym dobrze znasz:) Wcześniej pisałam o tym breloku z grawerem ale znowu kiedys marudził jak miał taki ciężki metalowy że obija mu sie o samochód...

Offline

 

#21 2010-11-09 13:16:34

lool2
Netbabeczka
Zarejestrowany: 2010-09-16
Posty: 454

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

w tym roku już nie miałam pomysłu więc wprost zapytałam co by chciał dostać. i powiedział mi, że jest mu potrzebna nowa antena cb z jakimis tam udogodnieniami;) więc dostanie to i cos malego do tego, aby nie tylko na tym sie skonczylo.
a tu wymienie prezenty, które już mu podarowałam:
koszulka z napisem CIACHO (i moje imie)
brelok z grawerem
skorzany pasek D&G
ciepły sweter
wiele innych koszulek
fajny tort w ksztalcie auta z zyczeniami (ale to na urodziny)
naszkicowany i oprawiony nasz portrecik
na tą chwilę więcej nie pamiętam, ale jak mi się coś przypomni to będę pisać.
a i uważam, że zestaw czapka, rękawiczki i szalik jak dobrze pamiętam to nie jest zbyt fajnym pomysłem.. ale to tylko moje zdanie;)

Offline

 

#22 2010-11-09 13:50:01

niki_82
Przyjaciółka Forum
Wiek: nie za młoda, nie za stara
Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 763

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

ech.., właśnie to jest ten problem. wybrać gwiazdkowy (i nie tylko, bo jakikolwiek ) prezent dla swojego chłopaka... ja jak zwykle nie mam pomysłu, dlatego już dzisiaj mnie naszło, żeby zacząć czegoś szukać... też myślałam o jakiejś zabawnej i ładnej bieliźnie na dodatek, ale nic mi się nie podoba ;p no a zresztą żadnych innych pomysłów już nie mam...

Offline

 

#23 2010-11-09 13:58:43

syla135
Przyjaciółka Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-07-19
Posty: 1974

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

xenony kupisz wszedzie w sklepie motoryzacyjnym lub przez internet, tylko kup caly zestaw xenonowy nie same zarowki,  bo bez przetwornicy to nie pociagna i musza byc H7-tak mi sie zdaje ze takie ida do passata jak dobrze pamietasz, ale jak powiesz w sklepie to ci napewno powiedza. ja kupilam sobie xenony jakies 2miesiace temu i kosztowaly 120zl. spytaja cie jeszcze o moc swiatla-tzn ja mam np o mocy 6000K i sa takie lekko niebieskawe-mysle ze bardzo ladne, np te beda pasowac
http://moto.allegro.pl/nowy-zestaw-xeno … 92968.html

Offline

 

#24 2010-11-09 14:04:42

busiu
100% Netkobieta
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-09-06
Posty: 2012

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Ja mojemu kupiłam ostatnio roletę tylnej szyby do BMW... ale to na jego wyraźne życzenie. smile Nie lubię niespodzianek, ani jako odbiorca, ani dawca, dlatego zawsze proszę mojego chłopca miesiąc wcześniej, żeby przeanalizował temat, i może coś mu wpadnie do głowy. Wtedy wiem, że na pewno będzie zadowolony. :>


W taki dzień jak ten Marco Polo wyruszył do Chin.
Jakie są Twoje plany na dzisiaj?

Offline

 

#25 2010-11-09 14:04:43

niki_82
Przyjaciółka Forum
Wiek: nie za młoda, nie za stara
Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 763

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

dobrze, że mój narzeczony nie jakiejś "zajawki" na tego typu gadżety.

Offline

 

#26 2010-11-09 14:53:27

gabisiula
Netbabeczka
Wiek: 22
Zarejestrowany: 2010-10-15
Posty: 429

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

syla dzięki za link, właśnie mi się przypomniało że to było coś H7:) ale jeszcze wypytam dyskretnie

Offline

 

#27 2010-11-09 21:11:34

syla135
Przyjaciółka Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-07-19
Posty: 1974

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

zapytaj jak bedziesz kupywac, ale zdaje mi sie ze to H7 wlasnie. to jest po prostu taki wzor zarowki co pasuja wlasnie do passatow. mysle ze to fajny prezent, a jak fajnie slyszec potem jak mowi wsrod kolegow ktorzy mowia ze dzieczyny znow daly perfumy, kubki itd"a moja to mi prezent kupila, niesamowity..."smile

Offline

 

#28 2010-11-19 12:39:20

Karo_lina
Zbanowany
Zarejestrowany: 2010-11-19
Posty: 4

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

ja w tym roku wykorzystałam prezent dla mojego męża troszkę do własnych celów.. Od wakacji proszę go żebyśmy zrobili remont łazienki i doprosić się nie mogę :( Ostatnio koleżanka podesłała mi info o spam(niestety link się nie chce wstawić, ale jak wygooglujesz to znajdziesz na pewno) i chyba kupię mu tę najtańszą wersję, akurat powinno wystarczyć na remont naszej łazienki ]:))

Ostatnio edytowany przez Agatka (2010-11-19 12:59:47)

Offline

 

#29 2010-11-22 10:31:30

Zielona_Pestka
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2010-11-22
Posty: 1

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Moze tutaj cos znajdziecie: spam

Ja sie zastanawiam nad CB-radiem. Moj chłopak lub takie "praktyczne i bajeranckie" zabawki, wiec moze mu sie spodoba prezent wink

Ostatnio edytowany przez Noelle (2010-11-22 17:29:31)

Offline

 

#30 2010-11-22 10:35:38

caameron
Przyjaciółka Forum
Wiek: 26
Zarejestrowany: 2010-11-16
Posty: 11833

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

mój mąż zażyczył sobie w tym roku... zestaw śrubokrętów... smile lubię dawać praktyczne prezenty ale mężowi chciałabym kupić coś bardziej osobistego. rodzice śrubokręty biorą na siebie, a ja myślę i myślę... smile


Nasz Skarb Krystianek  ur.27.07.2011r.  g.13:45  3490g, 54cm  smile

Offline

 

#31 2010-11-23 17:48:49

malgosiamalgosia
Zbanowany
Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 24

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

ja chyba kupie taki porządny kubek termiczny, bo poprzedni nie trzymał długo ciepła, a moj chłopak gdzies pokrywke zgubił od niego wink ewentualnie myslalam o jakims bonie na masaz, żeby sie chłopak zrelaksował, bo duzo pracuje, uczy sie...myslicie, ze byłby zadowolony? tu. np. mozna bony kupic, a zabieg sam moze sobie wybrac spam ale poki co moj nr 1 to ten kubek smile

Ostatnio edytowany przez Noelle (2010-11-23 18:13:44)

Offline

 

#32 2010-11-24 10:01:29

FollowMe
Przyjaciółka Forum
Wiek: 27
Zarejestrowany: 2010-07-31
Posty: 622

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Mój narzeczony to informatyk, wszędzie ma pełno płyt więc pomyślałam,że kupię mu takie wielki, ozdobny stojak na płyty cv żeby mógł je uporządkować. Jest też smakoszem alkoholu więc może stojak na alkohol? Jeszcze pomyślę. Dostał już ode mnie wszystko:  ubrania, perfumy, oprawione zdjęcia, mini wieżę, radio do samochodu więc moje pomysły pomału się kończą smile.


"No cóż, ten, który kocha, powinien dzielić los tego, kogo kocha." /Woland

Offline

 

#33 2010-11-24 10:15:06

Agatka
100% Netkobieta
Wiek: 34
Zarejestrowany: 2009-01-01
Posty: 9756

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

FollowMe świetny pomysł z tym stojakiem. Napewno mu sie przyda.
Mój narzeczony co roku prosi o kosmetyki, bo twierdzi, ze potem nie będzie musiał kupować wink Ale w zeszłym roku kupiłam mu porządny zegarek, z którego jest bardzo zadowolony. W tym roku może jakies perfumy mu kupię. Zresztą muszę pomyśleć, bo jeszcze jest trochę czasu smile

Offline

 

#34 2010-12-01 15:14:19

dknyona
Zaglądam tu coraz częściej
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2010-03-07
Posty: 17

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Witam wszystkich!

Ostatnio znalazłam stronę internetową z fajnymi dodatkami do prezentów. Są to kosze świąteczne z różnymi słodyczami. Powiem tak nie jadłam lepszych czekoladek! Myślę, że taki kosz to fajny pomysł nie tylko dla chłopaka jako dodatek do prezentu, ale również jako prezent dla rodziny czy znajomych. Mają ciekawą ofertę można zamówić kosze z winami czy też nie. Ceny teżnie są wysokie ja zapłaciłam 91zł. Do tego kosz nie jest wypełniony jakimiś trocinami tylko małymi ciasteczkami. Ja zamówiłam w połowie listopada w obawie, że nie dojdzie na czas a przyszło po 3 dniach. I muszę zamówić jeszcze jeden bo tamten się do mnie uśmiechał i nie mogłam się powstrzymać big_smile

podam wam link

http://www.doux-art.pl/?kosze-zestawy-s … osciowe,22

Pozdrawiam


[img]http://www.suwaczek.pl/cache/d49aa8b411.png[/img]

Offline

 

#35 2010-12-06 10:50:53

słoneczna
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2010-12-06
Posty: 2

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Ja kupiłam kąpielówki. Miała być elegancka bielizna (którą nieraz i my dostajemy;)) ale ostatnio mój chłopak szedł na basen i marudził że ma jakies stare rozciągniete slipy i zapaliła mi się lampka:) Mozna kupić jakieś zagraniczne Aussiebum czy CK ale ja znalazłam coś na naszym podwórku za znacznie rozsądniejszą cenę a jakiego mają modela;) nie podam linka ale poszukajcie sobie kapielówki marki Alpha Male, są naprawdę sexy;)

Offline

 

#36 2010-12-07 16:03:17

falka
100% Netkobieta
Wiek: osiemnastka po raz piąty
Zarejestrowany: 2010-08-07
Posty: 766

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Ostatnio czytałam uroczy felieton w newsweeku że prezent dla mężczyzny powinien być gadżetem. Najlepiej żeby się świecił i miał mnóstwo przycisków - albo miał w sobie coś z zabawki. I że ubranie to to nie jest prezent dla faceta - i mój partner poparł to w 100%. Dlatego moje kochanie w tym roku dostanie jakąś ciekawą grę planszową (pewnie strategiczną - prezent rozwijający, a i ja może się skuszę wink ) albo jakiś model do sklejania.

Offline

 

#37 2010-12-08 19:19:22

sylfka
Cioteczka Dobra Rada
Wiek: 30
Zarejestrowany: 2009-05-19
Posty: 381

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

A co myślicie o takim prezencie jak kijki do nordic walking? Cenowo jest dość przystępnie http://tanio.pl/60248665,Kijki-biegowe- … tanio.html
Mój mąż ostatnio oszalał na punkcie ruchu, sportu etc. czego nie mam mu za złe.... ale myślę czy to będzie trafiony prezent big_smile

Offline

 

#38 2010-12-08 19:26:00

CupraFR
100% Netkobieta
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 3695

Re: Prezent na gwiazdke dla faceta, PISZCIE SWOJE POMYSŁY!:)

Też chyba ja ty Agatko kupię mojemu M. jakiś fajny perfum, bo z tego co wiem to jego się kończy, także oszczędzę mu kupowania, a przynajmniej będzie pachniał tak jak ja bym tego chciała. big_smile


"...w grzywie wiatr, a w kopytach magia..."
Zdolniacha
Napaleniec
Spryciarz smile

Offline

 

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013