kuchenka - pomocy !!! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » W KRĘGU DOMOWEGO OGNISKA » kuchenka - pomocy !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: kuchenka - pomocy !!!

Witam smile Jestem na etapie szukania kuchenki gazowej do swojego domku smile Jest to mój pierwszy taki zakup więc nie znam się na tym kompletnie ;( może poradziłybyście mi na co zwracać uwagę, jakie firmy są dobre itp. itd. I raczej jestem skłonna przy zakupie kucenki  gazowo-elektrycznej, tak mi się wydaje że sa dobre smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: kuchenka - pomocy !!!

Witaj , jako długoletnia gospodyni chętnie  powiem iż mam kuchenkę właśnie gazowo - elektryczna i służy mi świetnie.

W dostępnych cenach i dobrej jakości  są kuchnie firmy Amica. Moje kumpele tez takie maja z termoobiegiem wszystko pięknie się piecze.
Teściowa za to ma z Firmy Mastercook i tez chwali sobie.

3

Odp: kuchenka - pomocy !!!

W tej chwili wszystkie kuchenki prezentują wysoki poziom jakości. Poszukaj dobrze w internecie za promocjami - mozna kupic dobry sprzęt znacznie taniej. Amica i MAstercook to dobre marki, no i nasze polskie.
Zwróc uwage na instalację elektryczna - piekarnik elektryczny potrzebuje 2-3 kilowaty czyli instalacja musi wytrzymać ok. 13 amperów czyli bezpiecznik musi byc 16 A. PAmiętaj, aby nie właczać jednocześnie piekarnika i np. pralki.

4

Odp: kuchenka - pomocy !!!

oooo dziękuje katrina na za takie uwagi bo nawet bym nie przypuszczała że tak nie wolno smile a potem bym się zastanawiała co to się stało smile Nom to fakt musze się rozeznać w jakiś promocjach smile

5

Odp: kuchenka - pomocy !!!