Problem z kamerą w laptopie. - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

#1 2010-09-27 13:48:24

lady-in-black
Szamanka

Problem z kamerą w laptopie.

Witam  smile
Jesli zamiescilam w zlym miesjcu watek to z gory przepraszam, ale nie miala pojecie gdzie go wlozyc.
Mam problem z kamera w laptopie. Laptop Asus f5, kamera jest wbudowana USB2.0 1.3M Web Cam i poprostu nie dziala tzn jak otworze plik na komp to jest ok dziala i widze siebie ale w skypie juz nie potrafi sie uruchomic ;/
Prosze o pomoc, jestem zielona w temacie informatyki.
Pozdrawiam

#2 2010-09-28 01:28:35

katarina
Cioteczka Dobra Rada

Re: Problem z kamerą w laptopie.

Rozumiem, ze jak klikniesz Programy->Oprogramowanie kamery to kamerka działa i widzisz siebie.
Zakłądam, ze masz windowsy. Które - nie wiem.
Zamknij teraz kamerę (wyłacz, wyjście, exit - nie wiem jakim poleceniem realizujesz funkcje wyłaczenia kamery).

Włacz Skype.
Aby skonfigurować kamerę internetową, wykonaj poniższe kroki:

Pobierz i zainstaluj najnowsze sterowniki urządzenia wideo (możesz je znaleźć na stronie producenta kamery). Zrób to poprzez:
Panel sterowania->poszukaj Sprzęt i urządzenia. -> Kamera lub Sprzet do zobrazowania lub cos w tym stylu->rozwiń, klikając na + ->kliknij, wybierz zakładkę Sterownik-> aktualizuj sterownik-> wybierz automatyczne aktyualizację, itd. Dostaniesz pewnie komunikat, ze masz aktualne sterowniki. Jeśłi nie, wybierz aktualziację.

Teraz w SKYPE:
Wybierz urządzenie wideo Skype w menu:

Narzędzia > Opcje > Ogólne > Ustawienia wideo