New York - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: New York

ktokolwiek z NY???

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: New York

Maam nadzieje ze jak kiedyś tam będe smile

3

Odp: New York

New York .... kurde, mam marzenie żeby kiedykolwiek tam być smile

Reklama

4

Odp: New York

A kto by nie chciał big_smile

?-my only love

5

Odp: New York

od 15 czerwca ja bede z nowego jorku.... boje sie strasznie. Napisz jak ci się tam żyje?

Reklama

6

Odp: New York

Jest teraz ktos w Nowym Jorku? smile bo cos ucichlo...

"Nie bój się, uwierz w siebie, masz już wszystko, poczuj więc, że przed tobą cała przyszłość, przecież wiesz"
"Trzeba przecież kochać coś, by żyć. Mieć gdzieś jakiś własny ląd choćby o te dziesięć godzin stąd"

7

Odp: New York

ja byłam w chicago..;)

8

Odp: New York

Byłam tam stanowczo za krótko i chciałabym bardzo wrócić. Nemezys na pewno ktoś jest z NYC na forum, bo niedawno spotkałam się z tym czytając kilka wątków.
Pozdrawiam serdecznie big_smile

"Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość"- W. Allen

9

Odp: New York

Ja nie mieszkam w NYC, mam okolo godziny jazdy samochodem...
Teskni mi sie do Polski... za cholere nie zostalabym tutaj dluzej. Chyba, ze z kims znajomym. Albo jestem jakas inna, albo cos, ale nie chcialabym zaczynac nowego zycia akurat tutaj, mimo ze wszystko jest piekniejsze i latwiejsze...

"Nie bój się, uwierz w siebie, masz już wszystko, poczuj więc, że przed tobą cała przyszłość, przecież wiesz"
"Trzeba przecież kochać coś, by żyć. Mieć gdzieś jakiś własny ląd choćby o te dziesięć godzin stąd"

10

Odp: New York

Nemezys a dlaczego nie? pytam z ciekawosci ,bo nigdy w usa nie bylam. planuje jechac turystycznie.mnie np przeraza sluzba zdrowia w tym kraju .
a co Tobie sie podoba ,a co nie?

11

Odp: New York

Tzn moze zle sie wyrazilam. Jest tutaj inaczej - latwiej. Latwiej zarobic, latwiej wydac, wszystko tansze, lepsze, nikogo nie inteesuje co sie robi itd. Jak w piosence T.Love "Stany" smile Ale jest druga strona - nie musze zaznaczac, ze polacy bez papierow nie maja tutaj dobrze, wykonuja najgorsze prace, mieszkaja w tlumie, w ciasnych i goracych mieszkaniach itd.
A osobiscie jest mi tutaj poprostu samotnie - oprocz siostry nie mam ani jednej osoby, jestem uzalezniona od tego co ona robi. Poprostu teskni mi sie za tym co robie w Polsce - wychodze gdzie chce, robie co chce, jestem u siebie. A tutaj nie dosc, ze czuje sie obco, to jeszcze pracuje calymi dniami, ze nawet nie ma kiedy zobaczyc tych dobrych stron Nowego Jorku smile

"Nie bój się, uwierz w siebie, masz już wszystko, poczuj więc, że przed tobą cała przyszłość, przecież wiesz"
"Trzeba przecież kochać coś, by żyć. Mieć gdzieś jakiś własny ląd choćby o te dziesięć godzin stąd"

12

Odp: New York

hej Dziewczyny:) Ja jestem z NY a konkretnie z Long Island:)

13

Odp: New York

ja tez z pod nowego jorku.... z garfield... na manchatanie w ny mam szkole... jestem samotna, bezrobotna i bezradna sad nienawidze tego kraju i siebie ;(

Posty [ 14 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018