Jak znależć pracę ? - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

#1 2007-07-30 23:22:33

Ursel
Niewinne początki

Jak znależć pracę ?

Jak najlepiej i najefektywniej szukać pracy? Przez ogłoszenia w gazecie, internet, urząd pracy? A może najlepiej wybrać sobie firmę, która nas interesuje i mimo to, ze nikogo akurat nie szukają zgłosić się z CV i LM i się samemu jakoś zaproponować, czy może nawet samemu w takiej firmie złożyc osobiście cv i lm ? Właśnie skończyłam studia (humanistyczne niestety sad i zaczynam wielkie poszukiwania. Nie mam żadnego doświadczenia, którym mogłabym się pochwalić więc może być ciężko - ale jestem pełna zapału, chęci i wiary ,ze mi się uda . W jaki sposób Wy znaleźliście swoją upragnioną pracę. Będę wdzięczna za wszelkie porady !!! smile

#2 2007-07-31 16:33:15

księżniczka85
Niewinne początki

Re: Jak znależć pracę ?

Ja znalazłam przez internet:)najszybciej, najłatwiej i najwygodniej!!!

#3 2007-07-31 17:06:39

Esszu
Tajemnicza Lady