Niedoczynność tarczycy a ciągłe tycie. - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

#1 2010-04-23 20:44:16

Elnett
Przyjaciółka Forum

Niedoczynność tarczycy a ciągłe tycie.

W listopadzie zeszłego roku badania TSH wykazały, że mam niedoczynność tarczycy. Lekarz zapisał mi Euthyrox, które będę musiała brać do końca życia. Obecnie dzienna dawka wynosi 50mg+połówka 25mg (12,5mg). Znalazłam się tutaj, bowiem chciałabym wiedzieć, czy któraś z Was również na to choruje, aby wymienić się spostrzeżeniami i doświadczeniami. A mianowicie mam w głowie pełen mętlik. Jestem zdania, że lekarz u którego byłam jest niekompetentny;( Zadając pytania, zbywał mnie półsłówkami. Niewiele dowiedziałam się na temat nedoczynności. Gdy zauważył, że zadaje sporo pytań, jako pacjent mam do tego prawo zresztą, to on wziął do ręki listę pacjentów, pomachał mi przed nosem i powiedział: Jeśli chce pani zdobyć wiedzę na temat tarczycy niech pani poczyta książki, jest mnóstwo publikacji,a jak na dzisiaj to nie mam zbytnio czasu, muszę przyjąć jeszcze 17 pacjentów! " -no i czy by was szlak nie trafił? Bo mnie tak...
Najbardziej niepokoi mnie to, że nie znam, a bynajmniej nie słyszałam o innych lekarzach leczących tego typ schorzenia, chociażby prowadzili gabinet prywatnie.