Koszty weselne - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 22 ]

Temat: Koszty weselne

Hej dziewczyny mam do Was takie pytanie : Ile pieniędzy wydałyście/bądź macie w planach wydać na Wasz ślub ??  W moim przypadku to jest 100-120 tys. i zastanawiam się czy to nie jest przegięcie ;/

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Koszty weselne

WOW, nie znam się na kosztach ślubu (jeszcze:P) ale jak dla mnie podana przez Ciebie kwota jest ogromna! Ale- jak kto woli:)

Umieć żyć to najrzadziej spotykana umiejętność na świecie.

Oscar Wilde

3

Hmmm...my planujemy wydać na wesele 20-25 tys. i jest to i tak duża kwota. A ta którą Ty podałaś jest po prostu astronomiczna. A ilu gości chcesz zaprosić? 1  czy 2 dni wesela? Suknia i garnitur od wielkiego projektanta mody czy szyta w  salonie?

Reklama

4

Az się wystraszyłam, bo ja zamierzam zrobić ślub w przyszłym roku... Z tego co liczyłam to by mi nie wychodziła taka suma, ale nie wiem bo wszystko co roku się zmienia...

Mi wychodziło by coś ok tego co napisała Agatka...

5

Osób 250 koszt jednej osoby to 200 zł, więc za wynajem sali płacimy 50 tys !!!! sukienka szyta w salonie ze względu na ciąże, garnitur kupowany w salonie i wesele 2 dniowe smile Dla mnie ta kwota także jest astronomiczna ale nie moglismy znalesc nic ninego żeby zmiescić 250 osób ;/

Reklama

6

Z tego co wiem to w wypożyczalni też byś znalazła sukienkę która by była dobra w ciąży, byłam się właśnie ostatnio pytać ile, co i tam szyją sukienki na zamówienie, mierzysz i szyją no i czeka na Ciebie na odebranie... A co potem zrobisz z tą sukienką???