Co gdy okres spóźnia się już 8 dni? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Hej dziewczyny! Mam pewien problem, mam 18 lat i 
ostatni okres miałam 2 kwietnia do 8 kwietnia. Od tego czasu widziałam się z moim chłopakiem od 30 kwietnia do 5 maja ( jesteśmy w związku na odległość). Nie uprawialiśmy seksu (jestem dziewica), jedyne co ocieraliśmy się o siebie z prezerwatywą. Okres mam co ok. 30 dni zazwyczaj nie jest idealnie regularny. Teraz powinnam dostać okres 2 maja licząc nawet mniej więcej. Jestem zaniepokojona... czy to jakiś cudem może być ciąża? Czy przez takie ocieranie sie o siebie można zajść? Z tego co wiem to szanse na to sa wręcz 0 ale moze macie jakies doświadczenia? Jeśli nie to jakie moga byc tego inne przyczyny? Mieszkam w małej miejscowości gdzie każdy sie zna wiec cieżko byłoby mi kupic test ciążowy aby sie upewnić.. czekam na wasze komentarze

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Zacznijcie uprawiać seks tongue niepewność ta sama, a doznania lepsze.
A na serio to szanse marne. Ze stresu może się spóźniać okres.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

3

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Jestem bardzo wyczulona na ten temat i nie chce wpadki dlatego nie zdecydowałam sie jeszcze na seks. Ostatnio podróżowałam tez pociągiem, do chłopaka mam ok 400 km wiec moze to tez ma na to wpływ

Reklama

4

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?
Lady Loka napisał/a:

Zacznijcie uprawiać seks tongue niepewność ta sama, a doznania lepsze.
A na serio to szanse marne. Ze stresu może się spóźniać okres.

I like it!

5

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?
Daisy35 napisał/a:

Jestem bardzo wyczulona na ten temat i nie chce wpadki dlatego nie zdecydowałam sie jeszcze na seks. Ostatnio podróżowałam tez pociągiem, do chłopaka mam ok 400 km wiec moze to tez ma na to wpływ

Dobierzcie odpowiednią metodę antykoncepcji.
Ryzyko zajścia będzie takie samo jak przy ocieraniu się z gumką czy tam bez gumki.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Reklama

6

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Gumka to jest całkiem dobry rodzaj antykoncepcji, trzeba się tylko trzymać instrukcji i zakładać odpowiednio wczesnie i w odpowiedni sposób oraz zdejmować według zasad.(Pękanie gumek to w 90% zly sposób zakladania).

7

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Daisy35, stres jak najbardziej może być przyczyną opóźnienia okresu, podróż również i wiele innych czynników.;piszesz o prezerwatywie, więc wszystko powinno być w porządku. Jeśli masz wątpliwości to wizyta u ginekologa będzie dobrym rozwiązaniem. Przy okazji też możesz porozmawiać o antykoncepcji; Nie wiem czy nad takim rozwiązaniem się zastanawiałaś. Jest też taka strona antykoncepcjanamiarę.pl ; dużo tam pożytecznych informacji, między innymi właśnie o antykoncepcji dla młodych kobiet, na co oprócz zabezpieczenia mogą wpływać tabletki hormonalne, jak je dobrać i wiele innych. Zawsze lepiej wiedzieć więcej, dlatego zachęcam do lektury. Sama też przerabiałam taką wiedzę smile Ja stosuję tabletki belara z dobrym skutkiem, też miesiączki mi się unormowały, są mniej obfite, problemy z trądzikiem dużo mniejsze i seks z moim chłopakiem bez stresu.

8

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?
olutka napisał/a:

Daisy35, stres jak najbardziej może być przyczyną opóźnienia okresu, podróż również i wiele innych czynników.;piszesz o prezerwatywie, więc wszystko powinno być w porządku. Jeśli masz wątpliwości to wizyta u ginekologa będzie dobrym rozwiązaniem. Przy okazji też możesz porozmawiać o antykoncepcji; Nie wiem czy nad takim rozwiązaniem się zastanawiałaś. Jest też taka strona antykoncepcjanamiarę.pl ; dużo tam pożytecznych informacji, między innymi właśnie o antykoncepcji dla młodych kobiet, na co oprócz zabezpieczenia mogą wpływać tabletki hormonalne, jak je dobrać i wiele innych. Zawsze lepiej wiedzieć więcej, dlatego zachęcam do lektury. Sama też przerabiałam taką wiedzę smile Ja stosuję tabletki belara z dobrym skutkiem, też miesiączki mi się unormowały, są mniej obfite, problemy z trądzikiem dużo mniejsze i seks z moim chłopakiem bez stresu.

Dziękuje za odpowiedz, mam nadzieje ze ro tylko kwestia stresu. A co do antykoncepcji musze sie zaopatrzyć w nowa wiedza bo zdecydowanie przyda mi się bo mam dość tej niepewności. Co do wizyty u ginekologa musiałabym to przemyśleć bo jeszcze je byłam nigdy wiec zawsze jakis strach jest ale chyba bede musiała sie wybrać niedługo smile

9

Odp: Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?
Daisy35 napisał/a:
olutka napisał/a:

Daisy35, stres jak najbardziej może być przyczyną opóźnienia okresu, podróż również i wiele innych czynników.;piszesz o prezerwatywie, więc wszystko powinno być w porządku. Jeśli masz wątpliwości to wizyta u ginekologa będzie dobrym rozwiązaniem. Przy okazji też możesz porozmawiać o antykoncepcji; Nie wiem czy nad takim rozwiązaniem się zastanawiałaś. Jest też taka strona antykoncepcjanamiarę.pl ; dużo tam pożytecznych informacji, między innymi właśnie o antykoncepcji dla młodych kobiet, na co oprócz zabezpieczenia mogą wpływać tabletki hormonalne, jak je dobrać i wiele innych. Zawsze lepiej wiedzieć więcej, dlatego zachęcam do lektury. Sama też przerabiałam taką wiedzę smile Ja stosuję tabletki belara z dobrym skutkiem, też miesiączki mi się unormowały, są mniej obfite, problemy z trądzikiem dużo mniejsze i seks z moim chłopakiem bez stresu.

Dziękuje za odpowiedz, mam nadzieje ze ro tylko kwestia stresu. A co do antykoncepcji musze sie zaopatrzyć w nowa wiedza bo zdecydowanie przyda mi się bo mam dość tej niepewności. Co do wizyty u ginekologa musiałabym to przemyśleć bo jeszcze je byłam nigdy wiec zawsze jakis strach jest ale chyba bede musiała sie wybrać niedługo smile

Bardzo proszę. Wizyta u ginekologa owszem, może być stresująca, tym bardziej pierwsza ale to ważne. Też dlatego żeby się zbadać, sprawdzić czy wszystko w porządku. Kobiety powinny się badać, w młodym wieku również. Grunt to trafić na dobrego, przyjaznego ginekologa, który porozmawia, wytłumaczy, a nie dodatkowo zestresuje. Pozdrawiam smile

Posty [ 9 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Co gdy okres spóźnia się już 8 dni?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018