Witaj na pierwszym niezależnym Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tu wsparcie użytkowniczek forum oraz fachowe porady naszych Ekspertów!
Nie jesteś zalogowany.
Od zawsze cierpiałam na kompleks niższości. Ciągle porównywałam się z innymi i czułam się beznadziejnie. Cały czas myślę, że inni są lepsi, ładniejsi, mają więcej szczęścia w życiu. Czasami mam tak ,że się zastanawiam, po co ludzie w ogóle ze mną się zadają, rozmawiają - jestem taka do niczego. Nic mi się nie udaje. nie potrafiłam skończyć studiów (odpadłam na 3 roku , bo 4 razy podchodziłam do jednego egzaminu no i się nie udało go zdać ), nie mam chłopaka. Pracuję jako sekretarka w szkole i wszyscy traktują mnie jak śmiecia tutaj bo nie mam mgr przed nazwiskiem
Czy jest jakaś szansa na poradzenie sobie z tym problemem ? Czy mogę być jeszcze wartościową osobą i coś osiągnąć ?
Witam dirty! Kiedyś miałam podobny problem... kiedy szłam ulicą to miałam wrażenie, że każdy na mnie patrzy i śmieje się ze mnie.. to był obłęd... Proponuję Ci dobrego psychologa lub terapię indywidualną. Musimy zrozumieć, że każdy z nas jest inny i nie powinniśmy się porównywać z innymi. Musimy zacząć myśleć o sobie dobrze, bo sami wywołujemy samospełniające się przepowiednie. Jeśli my o sobie będziemy myśleć dobrze to i inni zaczną tak robić. Więcej pewności siebie! Wybierz się do psychologa i UŚMIECHNIJ SIĘ:) Naprawdę jesteś wartościową osobą i możesz dużo osiągnąć - rozejrzyj się - wkoło są ludzie, którzy nas potrzebują!!!!
ewag ma święta racje od nas zależy jak będą postrzegać nas inni, nie każdy wie jaka jesteś a daj sie im poznać z tej dobrej strony wierze ze jesteś bardzo wartościowa osoba.Jak ktoś źle cię traktuje po porostu jest do niczego i ma problemy sam ze sobą. UŚMIECHNIJ SIĘ