Escapelle - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Escapelle

W 9 dniu cyklu kochałam się z chłopakiem, dwa razy użyliśmy gumki, a za trzecim zastosowaliśmy seks przerywany. Była to noc z czwartku na piątek. Mimo, iż nie skończył we mnie, w piątek dla pewności poszłam po receptę na Escapelle, a w sobotę ją przyjęłam. Parę dni później kochaliśmy się ponownie, ale w prezerwatywie i dla pewności nie skończył w środku. Wczoraj tj. 20 marca dostałam plamienia. Początkowo myślałam, że to okres pomimo, że  do spodziewanej daty jeszcze tydzień. Jednak to plamienie okazało się jednorazowe. Dzisiaj po południu zaczął mnie boleć brzuch jak gdyby na okres i znowu to  plamienie, które się utrzymuje. Jest ono brązowe z niewielką ilością krwi. Mam delikatnie obolałe piersi i nie wiem co o tym myśleć, ponieważ nigdy tak nie miałam.

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Escapelle

Wzięłaś tabletkę po, więc masz teraz rozregulowane hormony. W Twoim organizmie jest burza i nawałnica hormonalna.
Może lepiej zabezpieczajcie się czymś innym niż stosunek przerywany?

Odp: Escapelle

Potwierdzam- to po prostu sprawka tabletki po. Przez najbliższe 2-3 cykle podobne sytuacje mogą się zdarzać. Jeśli jednak odczuwasz lęk, niepokój lub też bardzo źle się czujesz- lepiej odwiedzić lekarza.

Reklama

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin
© www.netkobiety.pl 2007-2018