Skomplikowana relacja - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Skomplikowana relacja

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 26 ]

Temat: Skomplikowana relacja

Witam.

To mój pierwszy post na forum. Przybywam z miłosnym dylematem, jak wiele osób. Chciałabym, aby ktoś obcy spojrzał na tę sprawę chłodnym okiem i może zwrócił uwagę na coś, czego nie dostrzegam. Byłabym wdzięczna za poświęcenie czasu na mój wątek. smile
Może na wstępie zaznaczę, że jestem młodą osobą, studiuję i się uczę smile, mam wyznaczone cele, sprecyzowane plany na przyszłość i wiem, czego chcę od życia (także od związku), wiem, co daje mi szczęście. Jedynie obecna relacja z moim chłopakiem komplikuje i destabilizuje mi życie oraz robi wodę z mózgu. On jest pierwszym na poważnie i wszystkiego się uczę na naszej relacji. Do tego dodam, że jestem osobą, która nie narzeka na powodzenie u mężczyzn, ale ciężko mi trafić na kogoś naprawdę porządnego, poukładanego i myślącego w niedalekiej przyszłości o założeniu rodziny. Tyle o mnie.