nuda w zwiazku malzenskim - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » nuda w zwiazku malzenskim

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: nuda w zwiazku malzenskim

Czesc,
Jesteśmy młodzi ok 24 lata, 2 lata po slubie cywilnym, wynajmujemy razem mieszkanie.
Pracujemy w roznych zmianach, wiec widzimy sie roznie - czasem pół dnia, czasem wgl; raz na miesiac mamy caly wolny weekend dla siebie i korzystamy ogladajac filmy, grajac w gry planszowe.
Niestety nie mamy wspolnych zainteresowań. Rzadko (2 razy w roku) wychodzimy ze swoimi znajomymi, niestety mieszkaja daleko i innej miejscowosci.

I teraz pytanie, jak to zmienić?

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

No zacząć robić coś więcej. Chociażby pójść do kina. Do teatru. Na spacer. Na basen. Do ZOO. Ruszyć się z domu.

3

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

Zależy co chcesz Ty robić - co dla Ciebie niweluje nudę? Kiedy dobrze się bawisz, przy jakich aktywnościach? Co sprawia radość wam wspólnie? W zależności od tego, gdzie mieszkacie opcji może być mniej lub więcej. Rzucanie w ciemno pomysłów może coś wam podpowiedzieć, ale możemy nie trafić.

I czy to tylko kwestia tego, że nudzicie, gdy macie wolny weekend, czy jesteście znudzeni sobą?

people make mistakes
fathers mothers
people make mistakes
you are not alone
Reklama
Odp: nuda w zwiazku malzenskim
hlycio14 napisał/a:

Czesc,
Jesteśmy młodzi ok 24 lata, 2 lata po slubie cywilnym, wynajmujemy razem mieszkanie.
Pracujemy w roznych zmianach, wiec widzimy sie roznie - czasem pół dnia, czasem wgl; raz na miesiac mamy caly wolny weekend dla siebie i korzystamy ogladajac filmy, grajac w gry planszowe.
Niestety nie mamy wspolnych zainteresowań. Rzadko (2 razy w roku) wychodzimy ze swoimi znajomymi, niestety mieszkaja daleko i innej miejscowosci.

I teraz pytanie, jak to zmienić?

Romansik ???


Żartowałem smile

5

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

Monoceros
Zazwyczaj jest tak, że to Ona nie chcę/nie może.
Chyba jesteśmy znudzenie sobą.


zmartwiony86
Tak, chodzimy na spacery, do kina tez sie zdarzy, na pizze, kebsa.



Zbyt ogólnie to napisałem i w sumie ciężko doradzić jest.

Reklama

6

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

Ale skoro tak dużo rzeczy robicie razem i spędzacie ten czas razem to gdzie ta nuda?

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

7

Odp: nuda w zwiazku malzenskim
Lady Loka napisał/a:

Ale skoro tak dużo rzeczy robicie razem i spędzacie ten czas razem to gdzie ta nuda?

Tak jak napisał - są znudzeni sobą.

people make mistakes
fathers mothers
people make mistakes
you are not alone

8

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

No to może trzeba zadbać o jakieś osobne pasje? Może chwila odsapnięcia od siebie, nie trzeba wszystkiego robić przecież ciągle razem, żeby było dobrze.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

9

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

A czy wcześniej się nudziliście sobą? 24 lata, 2 lata po ślubie, dzieci brak więc chyba ślub z miłości. Długo się znacie? Wcześniej było lepiej? Kiedy się popsuło?

10

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

A czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie co musiałoby się zmienić, żebyś TY czuł się usatysfakcjonowany Waszą relacją? Często już uświadomienie sobie czego tak naprawdę nam brakuje (wbrew pozorom nie zawsze łatwo jest to określić), jest świetnym punktem wyjścia do zmiany.

Czy rozmawiacie o tym ze sobą? Żona podziela tutaj Twoje zdanie?

Regulamin Forum Netkobiety.pl - koniecznie przeczytaj, a będzie Ci z nami łatwiej smile 

Nie czyń samego siebie przedmiotem kompromisu, bo jesteś wszystkim, co masz.

11 Ostatnio edytowany przez hlycio14 (2018-01-29 17:52:39)

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

Tak jak napisał - są znudzeni sobą.

Bardzo możliwe.


No to może trzeba zadbać o jakieś osobne pasje? Może chwila odsapnięcia od siebie, nie trzeba wszystkiego robić przecież ciągle razem, żeby było dobrze.

Ja tam mam pasję i hobby, szkoda tylko że Moja nie ma podobnych hobby i zainteresowań, niestety w żadnym stopniu nie możemy o moich zainteresowaniach pogadać bo Ona się nie zna. Żona lubi czytać książki i oglądac TV, jak mamy wspólny weekend to i przygotuje jakiś fajny lepszy obiad itp smile


A czy wcześniej się nudziliście sobą? 24 lata, 2 lata po ślubie, dzieci brak więc chyba ślub z miłości. Długo się znacie? Wcześniej było lepiej? Kiedy się popsuło?

2 lata przed ślubem się znaliśmy. Trudne pytanie kiedy się popsuło, chyba wtedy kiedy oboje zaczęliśmy pracować.


A czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie co musiałoby się zmienić, żebyś TY czuł się usatysfakcjonowany Waszą relacją? Często już uświadomienie sobie czego tak naprawdę nam brakuje (wbrew pozorom nie zawsze łatwo jest to określić), jest świetnym punktem wyjścia do zmiany.

Tak - trzeba byłoby zmienić pracę na jedną zmianę - co jest trudne w naszej miejscowości. Wtedy można jakoś fajnie czas organizować po południu.

Czy rozmawiacie o tym ze sobą? Żona podziela tutaj Twoje zdanie?

Oczywiście, że rozmawialiśmy. NIestety wszystko wiąże sie z wspólnym czasem po pracy (oczywiście jak mamy te same zmiany) oraz pieniędzmi.



Ogólnie wiecie nie jest źle tylko jesteśmy młodzi i co dalej?

12

Odp: nuda w zwiazku malzenskim
hlycio14 napisał/a:

Ogólnie wiecie nie jest źle tylko jesteśmy młodzi i co dalej?

Ale kto jest znudzony w małżeństwie? Wygląda na to, że Ty.
Czy Twoja żona też tak to widzi, czy też dla niej nie ma nudy?

13

Odp: nuda w zwiazku malzenskim

Nie narzeka czyli dla Niej jest ok.

14

Odp: nuda w zwiazku malzenskim
hlycio14 napisał/a:

Nie narzeka czyli dla Niej jest ok.

A co wcześniej takiego robiliście, że czułeś satysfakcję ze związku?

Posty [ 14 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » nuda w zwiazku malzenskim

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018