Teoretyczna zdrada, niezdecydowanie, powrót kobiety - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Teoretyczna zdrada, niezdecydowanie, powrót kobiety

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Teoretyczna zdrada, niezdecydowanie, powrót kobiety

Proszę o pomoc w ukierunkowaniu mojego myślenia i tego co mogę zrobić.

studiuję na 5 tym roku studiów, od drugiego roku spotykam się sporadycznie z dziewczyną z grupy, nie uprawiamy seksu ale wszystkie inne rzeczy, całej historii nie będę pisał ale dziewczyna się bardzo szanuje, ma poukladane w głowie i mógłbym sobie za nią uciąć rękę.
Niestety ja ile razy próbowałem coś z nią stworzyć to zawsze rezygnowałem, mówiłem że nie jestem gotowy, że dobrze mi z nią tak jak jest i nie chce się zobowiązywać, możliwe że bylo to spowodowane wcześniejszym związkiem w którym byłem zdradzany.
Było tak parę razy i podziwiam że na przestrzeni tych lat zawsze chciała do mnie wracać. Przez moje pózniejsze rezygnowanie zawsze cierpiała.
Spotykałem się z nią we wrześniu i w październiku znów wyciszyłem kontakt,  spotkałem się z dziewczyną do której po prostu napisałem na facebooku i nasza relacja skonczyła się na dwoch spotkaniach na których doszło tylko do pocałunku. W tym czasie X ( x- dziewczyna ze studiów) poprosiła żebym jej obiecał jeżeli w moim życiu będzie inna dziewczyna, a ja mimo tego flirtu zgodziłem się a nic jej nie powiedziałem.