Boję się być sama - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Boję się być sama

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 19 ]

Temat: Boję się być sama

Potrzebuję waszej pomocy. W sumie pomocy kogokolwiek.
Z niczym sobie ostatnio nie radzę.
Rozstałam się miesiąc temu z chłopakiem i nie mogę sobie z tym poradzić.
Przyjaciół jako takich nie mam, którym mogłabym się zwierzyć, z którymi mogłabym o tym porozmawiać. Wszystko mnie przytłacza.
Mam 20 lat, studiuję. Każdy mi mówi, że jestem fajna, że ze mną można o wszystkim porozmawiać... Tylko na dłuższą metę, to działa tylko w jedną stronę. Ja nie mam się komu zwierzyć, z kim porozmawiać.
Doskwiera mi samotność... I o ile miałabym kogoś, z kim mogłabym porozmawiać, to jakoś z tym rozstaniem dałabym sobie radę. Jak wyjdę np. na zajęcia albo jak jestem ze współlokatorką w pokoju, to momentalnie o tym nie myślę aż tak bardzo... Najgorzej jak wrócę do siebie do domu... Po prostu nie mam co ze sobą zrobić, nie umiem sobie zorganizować czasu tak, żeby o tym nie myśleć... Nawet jak włączę serial, to i tak mam to wszystko w głowie...
Np. jutro mam zajęcia na 13.40. Specjalnie wracam do Warszawy o takiej porze, żeby być jak najpóźniej, bo wiem że współlokatorki nie będzie i będę sama... I zacznę myśleć o nim, o tym, że już nie wróci...
Boję się być sama... I nie daje sobie z tym rady.

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Boję się być sama

Hej,
Może jakieś zajęcia dodatkowe by ci pomogły, fitness, basen, taniec. Rozluźniła byś się a do tego przebywając wśród ludzi może byś tam jakieś koleżanki poznała.

"If nobody hates you, you're doing something wrong."
House MD

3