podwójne nazwisko a szukanie pracy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » podwójne nazwisko a szukanie pracy

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

1

Temat: podwójne nazwisko a szukanie pracy

cześć, niedługo wychodzę za mąż i zastanawiam się nad tym, jakie nazwisko będę nosić. Zależy mi na zachowaniu swojego i po prostu mieć dwa. Oba, moje i narzeczonego, są krótkie więc nie byłoby problemu z podpisywaniem się czy wymawianiem. Ale... aktualnie studiuję zaocznie i bardzo zależy mi na znalezieniu stałej pracy, tylko obawiam się, że jak zacznę po ślubie wysyłać swoje CV z podwójnym nazwiskiem to mnie zdyskwalifikuje w oczach rekrutera bo wiadomo, skoro podwójne nazwisko to pewnie młoda mężatka, to pewnie zaraz dzieci i macierzyński itp...  Możliwość pracy i zarabiania jest dla mnie bardzo ważna, nie po to męczę się na studiach i skaczę od praktyk do stażu, od stażu do stażu za doświadczeniem, żeby siedzieć w domu. Kochane kobietki czy któraś z Was ma podwójne nazwisko i miała jakiekolwiek problemy przez to w znalezieniu pracy albo nie miała? Czy mimo tego, że przyjmę podwójne to mogę w CV podpisać się jednym? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: podwójne nazwisko a szukanie pracy

Tez mam dwa nazwiska i nie mam z tym problemu Jedyny problem to to ze są dlugie i jest duzo pisania

3

Aha a co do podpisywania sie to poza podpisami w urzedach czy bankach zawsze używam tylko jednego

Reklama

4

Nie zauważyłam, żeby podwójne nazwisko było jakąś przeszkodą podczas procesów rekrutacyjnych, myślę, że nie masz się co martwić na zapas.