szukam osób, którzy pomogą mi zrobić paczkę dla potrzebującej rodziny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » OGŁOSZENIA » szukam osób, którzy pomogą mi zrobić paczkę dla potrzebującej rodziny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: szukam osób, którzy pomogą mi zrobić paczkę dla potrzebującej rodziny

Witam,
Chciałabym stworzyć paczkę dla znajomej rodziny. Radzą sobie jak mogą, o pomoc nigdy nie poproszą, są silni. Jest tam 4 dzieci, babcia oraz mama dziaciaczków. Do niedawna jeszcze partner mamy dzieci, lecz kilka miesięcy temu zginął w wypadku samochodowym, przez co ich sytuacja się pogorszyła.
Chciałabym im jakoś pomóc, jako, że jestem studentką nie za wiele mogę z kwestii finansowych. Kupiłam już trochę rzeczy, dlatego chciałam zapytać czy znajdzie się ktoś, kto mógłby mi pomóc?
Nie chodzi mi o pieniądze, a głównie o ciuchy. Są tam dwa maluchy oraz dwoje starszych.
Wiem, że są osoby z trudniejszą sytuacją finansową, dlatego o wiele nie proszę.
Osoby, które chcą pomóc, zapraszam do kontaktu w wiadomości, odpowiem na każde pytanie
Z góry dziękuję

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: szukam osób, którzy pomogą mi zrobić paczkę dla potrzebującej rodziny

Hej,moge w jakis sposob pomoc tylko problem jest jeden mieszkam w Usa ale otwarty jestem na propozycje smile

3

Ciezkomi napisał/a:

Hej,moge w jakis sposob pomoc tylko problem jest jeden mieszkam w Usa ale otwarty jestem na propozycje smile

Napisałam do Ciebie e-mail smile

Reklama