Sposoby poznawania kobiet - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Sposoby poznawania kobiet

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Sposoby poznawania kobiet

Turbują mnie następujące myśli:

- czy poznawanie kobiet na mieście, jest pozytywnie przez panie odbierane?

- od czego zależy powodzenie

Mam 26 lat i od kilku lat nie byłem w związku. Moimi wadami z pewnością jest niski wzrost - 168 cm,  64 kg wagi, staram się poprzez treningi oraz dietę złapać masy mięśniowej, oraz małe grono znajomych, ledwie kilku kolegów.

Z zawodu jestem informatykiem i w mojej pracy nie mogę nikogo poznać. Siedzimy w grupie i pracujemy.

Nie bardzo gdzie mam kogoś poznać, a potrzeba bliskości oraz intymności co jakiś czas się odzywa.

Pomyślałem, że parki oraz sklepy są miejscem w którym idzie porozmawiać z dziewczynami.

Jednak z jednej strony wydaje się mi, że narażam się jedynie na odrzucenie, albo jakąś niechęć, a z drugiej że może dziewczyna do której podejdę podobnie jak ja liczy na związek, a więc kiedy podejdę będzie zadowolona.

Ponadto zastanawia mnie czy sytuacje typu,

siedzą w parku na ławce dwie dziewczyny i zdaje się są zajęte rozmową i nie zwracają na mnie uwagi,

w sklepie zauważam dziewczynę, stoi za mną w kolejce i jakby była wobec mnie obojętna,

stanowią szansę poznania.

Z 1 strony kiedy nie podchodzę to źle się z tym czuję, bo była szansa poznania dziewczyny i nawet nie uczyniłem jednego kroku, a z 2 skoro nie wysłała sygnałów zainteresowania to sensu nie było?

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Sposoby poznawania kobiet