Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Witam dziewczyny Damian jestem mam niesamowity problem z dziewczyną. Jestem z nią 9 miesięcy ja mam 32 lata ona 38 po 4 miesiącach związku zaczęła brać tabletki antykoncepcyjne było pięknie po jakimś czasie sama mi powiedziała że libido jej spadło o 90 procent. Bierze je ponieważ ma 2 tygodniowe miesiączki które są bolesne i duzo krwawi natomiast po nich tylko 4 dni. Powiedziała że już zawsze bedzie je brac ok tylko dlaczego moim kosztem ona zrobiła sie zimna, wszystko ją denerwuje, mówi mi że to stres ale to guzik prawda zauwazyłem ze po hormonach zmieniła sie o 180 stopni ja mam juz dosc jej zachowania ona tego niewidzi że cos jest z nią nie tak. Co mam zrobic drogie dziewczyny pomóżcie mi ja jestem bardzo uczuciowy chłopak ten związek sie rozpada ja niemam cierpliwosci. Na początku sie mną interesowała po tabletkach uczucia spadły zresztą to kobieta bardzo ciezkiego charakteru ale ja juz niedaje rady i dziennie cierpie z tego powodu widujemy sie tylko raz w tygodniu i pomimo tego niema w niej tego wow jest zmęczona i ciągle spi niemadlamnie czasu. Niezdradza mnie znam ją poprostu duzo spi i odpoczywa niewychodzi z domu jest taka niedożycia i wiem że to te hormony bo to od tego sie zaczęło. W łóżku często mi odmawia. Mi tam na tym bardzo niezalezy ale chcocby niewiem co to i tak zawsze sprowadza sie do jednego. Sex cementuje związek u mnie go prawie niema ok raz w miesiącu. Doradzcie prosze mi dziewczyny bo tylko na was moge liczyć.

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Jerżu ona ma poważny problem ginekologiczny i powinna iść pod nóż w trybie pilnym. Ponadto 38 - myśli że złapała naiwniaka i już nie jest starą panną/rozwódką itp. Ona ściemnia a na tym nie zbuduje się związku, zgniły fundament. Albo znajdziesz zdrową/zrównoważoną, albo szarp się jeśliś masochista.

3

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Witam panią a co może mieć za poważny problem ginekologiczny ?

Reklama

4

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

k, mimo iż bym sobie życzyła, nie jestem alfą i omegą. Ona kłamie, to pewne.

5

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Ale z czym kłamie ?

Reklama

6

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Żadna inna nie skusiła się wcześniej, ani później?

7

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Nie rozumiem ?

8

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Snake, to nie tak. Ja sama brałam tabletki antykoncepcyjne - kilka różnych rodzajów. I wiesz co? Nie mogę brać tego gówna. Po każdych czułam się fatalnie. Po jednych byłam obolała, bolały mnie piersi, po innych miałam nieustające zaburzenia jelitowe. Po wszystkich natomiast miałam niesamowite zaburzenia nastroju. Byłam nieustająco zdenerwowana, nastrój miałam bardzo niski, byłam wybuchowa. Byłam wyczerpana.

I u mnie też było tak, że mój facet to zauważył i powiedział, żebym przestała brać te pigułki. Przestałam, po kilku miesiącach, tak może po 3 wszystko wróciło do normy. Jestem normalną sobą. Ty też sam zauważyłeś u dziewczyny różnice jaka była przed i po.

Ona musi iść do ginekologa rozwiązać problem inaczej niż pigułkami, przebadać się. Jeśli faktycznie nie ma innej opcji niż pigułki, to trzeba poeksperymentować i dobrać inne.

9

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Mi pomógł na spadek libido i problemy z nastrojem NuvaRing, To takie małe kółeczko z hipoalergicznego tworzywa - niewyczuwalne w pochwie, bardzo wygodne. Przede wszystkim główną jego zaletą jest to, że uwalnia hormony tylko miejscowo - nie jak tabletki, które przechodzą przez cały układ pokarmowy. Wchłania się więc mniej hormony i wszystko wraca do normy. Naprawdę polecam spróbować.

Ewentualnie hm... Mniejsze dawki hormonów. Ginekolodzy próbują przepisywać starszym kobietom większe dawki (starszym mam na myśli po 25 roku życia), nie wiem czemu. Fajnymi tabletkami z małą dawką hormonów jest np. Vibin Mini.

10

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Dziwne że skoro laska tak się źle czuje nadal bierze te tabletki, najwidoczniej są źle dobrane, może dawka hormonów dla niej jest za mała stąd takie krwawienia.  A może w ogóle powinna zrezygnować z tabletek? Przy wkładkach levosert zanikają przeważnie miesiączki może to dla niej odpowiednia antykoncepcja? Powinna iść do lekarza od razu, jak tylko zauważyła że coś jest nie tak.

11

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Twoja partnerka powinna się jak najprędzej zgłosić do lekarza ginekologa. Naleźy wykonać kilka istotnych badań.
Dwutygodniowe miesiączki mogą wiązać się z poważnymi chorobami.
Jeśli chodzi o tabletki antykoncepcyjne, to mogą one faktycznie znacząco obniżać libido.

12

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Pod warunkiem, że są źle dobrane. Jeżeli dobrane są prawidłowo, to nie powinny. Ale ja bym tak czy owak poszła do lekarza.

13

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

bardzo czesto tak jest ze zle dobrane tabletki obnizaja libido.. ja tez wiele tabletek przetestowalam i rozne byly problemy od krwawienia przez libido po mdlosci.. dopiero od roku jestem na tabletkach belara i jestem z nich zadowolona, zero skutków ubocznych, ochote mam caly czas i jestem mega zadowolona. Niech dziewczyna zmieni tabletki

14

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

No tak, ale można uniknąć złego dobrania, jeżeli przed przepisaniem pigułek przypilnujesz lekarza, żeby zrobił komplet badań i dopiero na tej podstawie podejmiecie decyzję. smile

15

Odp: Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Przede wszystkim uciekaj do ginekologa smile On Ci doradzi co jest dobre a co nie, bo potem może wyjść takie coś jak miała CatLady, że kompletnie nic jej nie pasuje. Miałam podobnie jak koleżanka, nic mi nie pasowało, pasuje mi tylko coś co ma małą ilość hormonów czyli np Vines. Niska dawka hormonów, czyli mniej skutków ubocznych, lub rzadziej albo i prawie wcale nie występujące. Mnie również bolały piersi przy innych pigułkach i nie maiłam nastroju, a libido było fatalne, a przy takich metodach nisko hormonalnych, jest idealnie...

Posty [ 15 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Tabletki antykoncepcyjne- prosze o pomoc dziewczyny.

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin
© www.netkobiety.pl 2007-2016