nauka po studiach - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: nauka po studiach

Hej. Skonczylam filologie rosyjska. Licencjat. Tam gdzie ja konczylam magisterki nie otworzyli. Wiec pomyslalam o przekwalifikowaniu sie. Bo w zawodzie nie moge znalesc pracy. Mysle o szkole policealnej kierunek rachunkowosc. Jednak czytam duzo negatywnych opinii np o tym ze chodza tam ludzie ktorzy wcale sie nie chca nauczyc niczego itd. Studia nauczyly mnie czegos innego zupelnie. Chce sie nauczyc nowych rzeczy. Zdobyc wiedze i znalesc prace w tym kierunku. Nie wiem moze lepiej cos podyplomowo ale jestem zielona w dzidzinie finansow. Musze sie uczyc od zera. Prosze pomozcie. A moze jakis kurs lepiej. Gdyby mi ktos pokazal jakies podstawy to ja bym duzo sama uczyla w domu bo jestem sumienna. Prosze doradzcie cos.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: nauka po studiach

Ty się  lepiej  najpierw zastanów  co  chcesz  robić  w życiu, bo  możesz  skończyć  tą  szkołe i  też nie  chcieć  pracować w zawodzie. Mało tego będziesz  robić  coś  czego  nie  lubisz. Do  rachunków,  matematyki  trzeba  mieć  dryg i sprawność  logicznego  myślenia. Skoro  do  teraz  się  tego nie  nauczyłaś to  orłem  rachunkowym  nie  będziesz.

3

Odp: nauka po studiach
anicorek87 napisał/a:

Ty się  lepiej  najpierw zastanów  co  chcesz  robić  w życiu, bo  możesz  skończyć  tą  szkołe i  też nie  chcieć  pracować w zawodzie. Mało tego będziesz  robić  coś  czego  nie  lubisz. Do  rachunków,  matematyki  trzeba  mieć  dryg i sprawność  logicznego  myślenia. Skoro  do  teraz  się  tego nie  nauczyłaś to  orłem  rachunkowym  nie  będziesz.