Nie mogę znaleźc pracy, nie stac mnie na założenie biznesu.... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PRACA DLA KOBIET - POPULARNE ZAWODY, PRACA NA ETACIE, WŁASNA FIRMA » Nie mogę znaleźc pracy, nie stac mnie na założenie biznesu....

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Nie mogę znaleźc pracy, nie stac mnie na założenie biznesu....

z wykształcenia jestem mgr ekonomii, chorowałam poważnie przez 2 lata, co wyjelo mi te 2 lata z zyciorysu.... Od roku nie moge znalezc pracy, chcoc skladalam cv w moim miescie ( miasto do 70 tys mieszkancow ) wszedzie, w wiekszych firmach osobiscie, przez internet i  nic..... albo bylam na wielu rozmowach i nie zadzwonili... chyba sie nie nadaje do niczego sad W urzedzie pracy tez jestem zarejestrowana, ale albo nie maja ofert albo tak samo pracodawcy wybieraja kogos innego... Kiedys chcialam prowadzic sklep internetowy z  ubraniami, ale nie mam nawet pieniedzy aby zaczac z  biznesem.... jestem zalamana... Mam 26 lat. Czuję mętlik w głowie, do tego aż nabawiłam sie nerwicy, w miejscach publicznych robi mi sie gorąco, trzęsą mi sie ręce i zdarzyło mi sie kilka razy zemdleć sad  Czuję się taka beznadziejna, bo nie mam pracy, bo nie umiem jej znaleźć... Macie dziewczyny jakies rady?

Zobacz podobne tematy :
Odp: Nie mogę znaleźc pracy, nie stac mnie na założenie biznesu....

Dotacja z UP na sklep internetowy? Próbowałaś w ogóle?

Skąd jesteś bardziej dokładnie, mogę się dowiedzieć na pw? Akurat by mi się przydał ktoś na trochę do pomocy, chętnie wpiszę w papierki smile

3

Odp: Nie mogę znaleźc pracy, nie stac mnie na założenie biznesu....