tabletka dzien po - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: tabletka dzien po

Pisze do osób które miały styczność z tabletka dzien po, a konkretnie tabletke ellaOne.
Nie jestem w stałym związku a dana sytuacja miała miejsce ze znajomym i niestety w trakcie stosunku prezerwatywa sie nam zsunela i po kilku próbach udało nam się ją wyjąć. Tabletke wziełam odrazu po tej nocy. Akurat byl to 1 dzien świat i piłam alkohol bo w internecie nie znalazlam zadnych przeciwskazan, tylko tyle zeby nie przesadzac z alkoholem. Co do efektow ubocznych mialam tylko lekka biegunke. Moje pytanie dotyczy miesiączkowania po tabletce. Dostalam okres kalendarzowo ale przez pierwszy dzień prawie jakby go nie było i zadnego bólu nie czułam, dzisiaj mam aktualnie drugi dzień i czuje tylko lekki ból ale meisiączka dalej jest "słaba". Czy to normalne, czy moze przez alkohol tabletka po prostu nie zadziałała?

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: tabletka dzien po

Po tabletce okres moze byc "dziwny" . Nawet 2 -3 kolejne tez. Ta tabletka to bomba hormonalna wiec organizm musi dojsc do ladu.

|---------------|------>

3

Odp: tabletka dzien po

natalka, każdy organizm reaguje inaczej. Ja miałam totalnie pełen zestaw skutków ubocznych i od dnia po wzięciu krew się ze mnie lała przez dwa tygodnie hmm ale wiem, że dziewczyny miewają zupełnie odwrotnie.
Jak się niepokoisz to zrób sobie niedługo test:)

Reklama

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin
© www.netkobiety.pl 2007-2016