Jak poradzić sobie z brakiem dziewczyny? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Jak poradzić sobie z brakiem dziewczyny?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

Temat: Jak poradzić sobie z brakiem dziewczyny?

Wiem, że takich tematów jest już mnóstwo, ale potrzebuję rad skierowanych bezpośrednio do mnie. Otóż w tym roku skończę 21 i tak naprawdę nie miałem jeszcze dziewczyny, bo internetowych znajomości, które trwały miesiąc, nie liczę. Studiuję dziennie i jestem osobą bardzo ekstrawertyczną. Bardzo lubią wychodzić z przyjaciółmi do barów, klubów, na domowki itp, a także nie mam problemów poznawać nowych ludzi. Paradoksalnie jednak w towarzystwie pojawiają się problemy, ponieważ widzę, że zdecydowana większość moich kolegów ma dziewczyny. Całują, je dotykają, przytulają się. Po prostu emanują miłością. Zawsze jestem o to zazdrosny i jest mi przykro z tego powodu. Doskonale wiem o tym, że długo jeszcze nie będę miał dziewczyny (jeśli w ogóle), ponieważ nie spełniam podstawowych wymagań plci pięknej. Owszem, jestem bardzo lubiany, ale to wszystko na co mogę liczyć. Jest to jednak bardzo przykre i czasem płaczę nawet z tego powodu. Ostatnio pojechaliśmy ze znajomymi na sylwester - dwie pary i dwóch singli. Chłopak, który tak jak ja pojechał bez dziewczyny, na miejscu bardzo szybko jakąś znalazł i jak zwykle tylko ja zostałem sam... Nie czuję się nigdy gorszy że jestem sam, ale czuję, że też bym chciał mieć swoją drugą połówkę. Być kochanym, albo chociaż adorowanym i widzieć,że jakiejś się podobam. Wydawało mi się, że można bez tego żyć, ale ostatnio jestem często smutny i wiem, że chodzi tu o brak dziewczyny. Chciałbym jednak nauczyć si