nie chcę z nim zamieszkać - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » nie chcę z nim zamieszkać

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 160 ]

Temat: nie chcę z nim zamieszkać

Cześć, postanowiłam napisać na forum, bo sama nie wiem co zrobić. Może wyda wam się to dziwne, ale nie chcę mieszkać ze swoim chłopakiem. Mam 25 lat, jestem po studiach i pracuję. On ma 27 lat i także pracuje. Jesteśmy razem prawie 3 lata. Mam własne mieszkanie, które jeszcze na studiach kupili mi rodzice (nie będę ukrywać, są zamożni i dobrze zarabiają). Mój luby również mieszka w mieszkaniu, który wziął na kredyt jakieś 3 lata temu. Jego rodzice pomagają mu je spłacać póki co. Ogólnie i ja i on dobrze zarabiamy, bo pracujemy w tej samej dobrze płatnej i pożądanej na rynku branży. Ale do rzeczy. Chłopak chciałby ze mną zamieszkać. Już jakiś rok temu proponował to na luzie, ale po mnie ten pomysł spłynął bez większych emocji. Teraz temat powrócił i on by chciał tak na poważnie zamieszkać ze mną. Problemem jest gdzie? On ma swoje lokum, ja swoje. Oba są niewielkie, moje mieszkanie ma 55 m, a jego 52. On ma tam swój świat, ja swój - mam na myśli nasze mieszkania. Kocham go, uwielbiam spędzać z nim czas, zostawałam u niego na noc nie raz, tak samo on u mnie. I tu jest problem. Ja nie czuję potrzeby mieszkania z nim. Jestem bardzo związana z moim mieszkaniem - urządzałam je samodzielnie, kolory ścian, meble, wszystko jest takie jakie sobie wymarzyłam. To jest mój azyl. Bardzo przytulny, kobiecy, stylowy. Uwielbiam czystość i porządek, lubię gdy wszystko jest na swoim miejscu. Były takie sytuacje, ze kiedy chłopak przychodził do mn