Studia - czy rezygnować? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MOJA NIESAMOWITA HISTORIA » Studia - czy rezygnować?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Studia - czy rezygnować?

Jestem studentką dietetyki od 2 miesięcy. Jednak czuję, że to nie jest kierunek dla mnie. Ciężko jest mi się uczyć. Niektóre przedmioty są za trudne dla mnie np. anatomia czy mikrobiologia. Bardzo się denerwuję jak coś mi nie wychodzi. Mama mówi mi, że powinnam dalej studiować, próbować zaliczyć kolokwia, ale ja już nie mam sił. Musiałabym się uczyć cały czas. A wy jak myślicie, co powinnam zrobić? Czy warto zrezygnować po tak krótkim czasie, czy jednak mam przestać się męczyć?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Studia - czy rezygnować?

Ja powiem krótko zrezygnuj, ale po sesji (no chyba, że załatwisz sobie gdzieś przeniesienie, ale średnio to możliwe) jeżeli czujesz, że to nie jest to co chciałabyś robić.

Mojego brata tak mobilizowałem żeby męczył i skończył studia i co z tego, po tej męce, nienawidzi tego co studiował i siedzi od 2 lat w domu na bezrobociu z ogromną depresją i po czuciem zmarnowania ostatnich kliku lat, bo nie chce pracować w zawodzie i nie może patrzeć na to czego się nauczył, aa na rozmowach o prace tez zbytnio mu nie idzie, widać brak pasji...

Ale jeżeli dietetyka to coś co chciałabyś robić, ale brakuję Ci czasem sił, studiuj dalej i walcz, bo najgorszy na studiach jest pierwszy semestr i rok (na drugim semestrze jest troszkę łatwiej).